شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی در خدمت تقلب و کیش دالتونی

خودتان ببینید:


یعنی بچه هایی که بیست میگیرن اینجوری بیست میگرند الهی خیر نبینی شیمی


آقای دالتون کیش


راستی استاد شطرنج بلدی؟؟؟؟؟؟؟ 
چون درسته مهره هاتون زیادو قدرتمندترند(بند پ)امامن بازی کردنو خوب بلدم مخصوصاوقتی که کیش میشم سریع بازیوبرمیگردونم

http://azadtajzie.blogsky.com/1392/03/09/post-101/


ممنون از دانشجویی که این عکس ها را به ای میل من ارسال کرده اند.







Iman Ranjbar mitonid berid to sitesh begid bacheha ro bebare ro nemodar dadgar migof mitone balatarin nomre bargatono ke 11.25 has beresone be 14 va hamaro injori ro nemodar bebare ama mese inke laj karde chera be unaie ke nomre dade sokot kardano naraftan be dadgar chizi began



Iman Ranjbar fagaht laj karde ke chera baghie ke nomre gereftan chera sokot kardan hamin omidvaram bebare ro nemodar injori kheylia ghabol mishan



البته ایشون لیست نمرات پاک کردندفکر کردن زرنگن ولی ما پرینتشو تو اتاق دکتر دادگرداریم
منتظر نظرات وانتقاداتتون هستم 
قابل به ذکر است که ما فردا یکشنبه12.3.92 قراره برای اعتراض با جمیع از دوستان پیش استاد دادگر بریم

البته من روز4شنبه برای اعتراض پیش ایشون بودم وپرینت نمرات بردم ایشون واستادمیلانی واستادطالعی واستادذوالریاستین وقتی لیست نمرات دیدن چشاشون4 تا شد
دوستان میتوانند برای اعتراض به نمرات تجزیه1 آزتجزیه1و2 وهمچنین تجزیه دستگاهی وتجزیه2 وهمچنین رفتارایشون درطول ترم وهمچنین برای طرفداری از ایشون فرداحضوربهم رسانند

به امید دیدار

نظرات 31 + ارسال نظر
دبیر انجمن چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00

سلام
اقا یا خانم آشنا نامه ای که من برات فرستادم اشتباه بود باید برای منتظر میفرستادم ببخشید حلالم کن و از ماه رحمت الهی استفاده کامل رو ببر چون که نفس کشیدن آدم روزه دار هم ثواب محسوب میشه به خانواده محترم سلام برسان در جواب زیارت قبول شما هم میگم قبول حق اگه اسمت رو میدونستم شاید دفعه بعد رفتم پابوس امام رضا ی ویژه برات دعا میکردم در ضمن آقایی که اسم نذاشتی ما کل کل نمیکنیم سر ی بحث اتفاق نظر نداریم بحث میکنیم که در میان مردم عادیه لطفا نیمه پر لیوان رو ببین مثل اینکه فارغ التحصیل شدی امیدوارم کاری در جهت رشته ات پیداکنی
یاحق

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:58


سلام
خسته شدم از این کش مکش و کل کل ها... داتشحویان و شیمیست های کل کل کن شما خسته نشدید؟آدم جوابتونو بده یه جور دیگه جواب میدید ، اگر هم به احترام استاد جوابتون رو نده ، یه جور دیگه برداشت میکنید!!! بابا ترم تموم شد... تا کی این بحث ها باید ادامه داشته باشه؟
هرچی بود تموم شد. .. برید و از تابستونتون لذت ببرید .اینجا جای حرفای پوچ نیست.
من که دیگه فارغ التحصیل شدم.پس نمیتونید بگید پاچه خواری کردم!!!

آشنا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

سلام
یادمه آقای حسینی تو یه برنامه ای دعوت شده بودن؛ خلاصه ی کلام گفتن: هرکس هر آنچه درونش است بروز میدهد و دیگران را همانگونه میبیند!
تمام اینها نظر لطف شماست
بسیار سپاسگزارم
در ضمن زیارت قبول

رضا خسروانی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

سلام آشنا
در قبلی ها که نتونستی جواب بدی شکی نیست در صحبتهای شما تضاد زیاده منم با کسی که حرفش 2تاست نمیخوام صحبت کنم من اسمم رو گذاشتم ولی مثل اینکه منو نشناختی من حرص نمیخورم تو مواظب خودت باش آره تو گفتی بنده کسی نیستی و منم باورکردم در این جا محسن یگانه میگه باورکنم یا نکنم امیدوارم در ماه مبارک رمضان به نفس خود بیشتر دقت کنی حرفات زیاد شخصیت جالبی نداره به قول شاعر:مشک آن است که ببوید نه عطار بگوید میدونم شعر کامل نیست اما حرفمو میرسونه ماه رحمت الهی پیشاپیش به تو و خانواده محترمت مبارک باد

به نام خاتم کار بال پروانه ها
دوست عزیز سلام
اینجا یک وبلاگ کاملا علمی است. و بنا به دلایلی که نیازی به ذکرش نمی بینم چند وقت پیش وبلاگمون به حاشیه کشیده شد. چون بنا ندارم این موضوع مجددا تکرار شود فقط به ذکر چند نکته اکتفا میکنم امید دارم نظرات بعدی شما کاملا جنبه علمی داشته باشد و از ذکر ماهوا بپرهیزید در غیر این صورت از پذیرفتن نظرات حضرتعالی معذورم
و اما آشنا
من آشنا را از چند وقت قبل میشناسم و شخصیت ایشان را چندین بار از بوته امتحان گذراندم پس آنچه که می گویم به یقین نزدیکترست تا حدس و گمان.
ایشان فردی با وقار و متواضع ، کنجکاور و شجاع، با انگیزه یی قوی و جسور است که برچسبهای جناب شما هیچ سنخیتی با شخصیت ایشان ندارد.
اگر سرتان برای بحث هایی این چنینی درد میکند لطفا در فضاهای متعلق به خودتان مانند نشریه انجمن یا احداث وبلاگ برای خودتان، به آن بپردازید.
زیاده حاجتی نیست
یا علی
م. حجتی
آخر شعبان المعظم 1434

آشنا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

سلام
من بنده ی هیچ کس نیستم جز خدا!در ضمن احترام استادام رو هم شدیدا دارم و تا حالا نشده هیچ کدومشون ازم ناراضی باشن گرچه خودم اعتراف میکنم توی اساتید محترم استاد حجتی رو زیاد اذیت کردم، اما از روی عمد نبوده! امام علی (ع) هم فرمودند کسی که کلمه ای به من یاد بده مرا بنده ی خود ساخته منم قدر تمام زحمتایی رو که هر کسی برام میکشه میدونم و از این بابت بهتون اطمینان میدم که بنده شدیدا وجدانم بیداره! استاد هم میدونن من کی هستم شما حرص نخور ولی من از این که خودم رو معرفی نمیکنم راضیم به خاطر اینکه اون مخاطب من، منه واقعیم رو ببینه نه اون برداشت قبلی و ظاهری که از من داره... شما نیازی نیست اسم منو بدونید همون قدری که از حرفام منو بشناسید کفایت میکنه! اسمم هر سری مثل خیلیا عوض نکردم که بخواد اشتباهی صورت بگیره ؛ من، خودمم! اگر هم دیدید جوابی به حرف قبلیتون ندادم به خاطر استاد بود که فرمودن جواب ندم وگرنه از این بابت مطمئن باشید که تو جواب دادن کم نمیارم! و این هم جواب جمله ی شما بود... انقدر برای استاد خودم ارزش قائل هستم که به حرفاشون گوش کنم...
اون بحث ها هم تموم شدست پس ازتون میخوام تمومش کنید و بزارید این وبلاگ به جو علمی و دوستانه ی اولیه خودش برگرده...
الانم یه جورایی بد قولی کردم که جواب دارم میدم!!
از این جا به بعد هم جوابی از من دریافت نخواهید کرد
علی یارتان

رضا خسروانی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31

سلام
آقا یا خانم آشنا حداقل بگو جنسیتت چیه؟هرچند استاد هم میگه اسم بذارید اگر بنده استادی باید به حرف استاد بدون چون و چرا اطاعت کنی و اسم واقعی تو بذاری بعدش به قول آقای خسروانی نه اون حدیث امام علی(ع)بود نه من درست شد و در سخن مولایمان شک نباید کرد پس یجورایی بنده استاد نیستی حتما بنده استادی اما منم بنده استادم ولی ما بنده خدا هم هستیم ولی همه ی حرفاشو گوش نمیدیم منم برای استاد ی بنده ای هستم که در بعضی جاها باهاش مخالفم متوجه شدی آقا یا خانم عزیز
التماس دعا
یاعلی

منتظر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:12

سلام
واقعا که!!آقای رنجبر کم بودن ایشونم اضافه شدن!!البته اگه ایشون همون آقای رنجبر نباشن...!!!
ما اسم بگیم چه مشکلی از شما حل میشه؟؟
منم واقعا برای شما متاسفم که بدون اینکه ما رو بشناسید دارید تاسف میخورید
شما هم خودتون رو اصلاح کنید...
من اگه دارم از استاد دفاع میکنم به خاطر این نیست که ایشون نمره خوبی به من دادن اصلا! من که با ایشون دستگاهی داشتم پایین ترین نمره کارنامه تحصیلی ام رو از ایشون گرفتم ولی به قول آقای خسروانی که گفتن ایشون چون به من چیزی یاد دادن و با این کارشون یه جورایی منو بنده خودشون کردن دارم این نظرات رو میدم....
کاش اگه هیچی توی این دنیا نداشتیم حداقل ادب و احترام سرمون میشد...
شرمنده استاد من نمیخواستم جواب ایشون رو بدم... دیدم شما جوابشونو دادید اینو گفتم...ببخشید زیر قولم زدم دیگه هیچی نمیگم

غریبه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

خانوما اقایون اسم بنویسد ک بفهمیم کی هستیداگه کسی بخاد پشت سر استادایی ک طرف دارش هستم این حرفا رو بگه حتما ادرس و اسمم و میدادم اسم بدین شاید قانع شدیم استادتونم ک اصن....... واس همتون متاستفم استاد این باشه شاگردشم همین میشه امیدوارم یکه ب قاضی نرید خودتون و اصلاح کنید

سرکار خانم ....
سلام
شما که غریبه نیستید چرا نام غریبه رو انتخاب کردید؟
واژه متاستفم برگردان واژه فارسی متاسفم هست؟
اگر بلی بفرمایید کدوم زبان یا گویش محلی؟
ممنون از نظر زیباتان
لطفا همانطور که خودتان فرمایش فرمودید
"خانوما اقایون اسم بنویسد ک بفهمیم کی هستید"
یا علی

بنده ای از بندگان بدیا خوب خدا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58

سلام دوست عزیز
بله من گفتم از کارهایی که در کلاس انجام میدم در وبلاگ بگذارید نه نامی که من به شما دادم الان متوجه شدی عزیزم آقا یا خانم منتظر هنوزم میگم کارهایی که در کلاس انجام دادیم را بدون بردن اسمی به طور نامعلوم در سایت قراربگیرد از استاد هم تشکر میکنم که شخصیت علمی من را میشناسد اما استاد میتونست نامه های بعدی من به خودشان را علنی نکند و جواب آن را به یاهو من ارسال کنند درسته جانم
در زندگی موفق باشید دوست دارم منتظر امیدوارم در انتظار مهدی(عج)نیز باشی و برای زمینه های ظهور او در تلاش باشی
اللهم عجل الولیک الفرج
راستی خیلی جالبه که سبک و سیاق نوشته های منو یادگرفتید چون من کتاب نیز بخواهم بنویسم به سیک خودمونی است
یاعلی

منتظر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:52

سلام
بله از صحبتهاشون مشخص بود کاملا...
دیگه تموم قول میدم دیگه هیچی نگم

منتظر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

سلام

ببخشید به فرض که استاد شروع کرد ولی ادامه اش به این صورت زشت و خدا ناپسندانه کاری خییییلی بدتری بود...
بعد تازه خود شما مگه نبودید که گفتید ماجرای ما دالتون ها رو بزارید توی وبلاگتون تا بچه ها بیشتر بیان به اینجا؟؟؟!!!
شاید توی این قضیه همه مقصر بودن ولی سهم شما و آقای رنجبر خیییییییییییییییییییییییییلی بیشتر بود...

سلام
یعنی شما هم مثل من فکر میکنید ایشان جناب خسروانی هستند لطفا با ایشان وارد بحث نشوید، البته شما مختارید هر جایی دیگر با ایشان وارد بحث شود و سعی در قانع کردن ایشان کنید یا خودتان قانع شوید اما ملاحظاتی هست که عدم پرهیز از این مباحث با ایشان و سایر دوستان شاید باعث بلاک شدن این وبلاگ شود امیدوارم یک وبلاگ کاملا علمی داشته باشیم.
به احترام شخصیت علمی ایشان نظرات ایشان را پذیرفتم اما فقط در مباحث علمی مشارکت کنید. و صحبتی له یا علیه من یا هیچ استاد یا مسوولی لطفا در این قسمت قرار ندهید چون مجبورم علی رغم میل باطنی خود ، نپذیرم
یا علی

بنده ای از بندگان بدیا خوب خدا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:21

سلام به همه عزیزان
بحث از کجا شروع شد؟
ی کسی به استاد گفت:استاد تجزیه1ها و آزدستگاهی ها خیلی افتادند به ما تجزیه2ها رحم کنید بعدش استاد در سایتش گذاشت سردسته دالتونها چنین متن و نامه ای برای من ارسال کرده مگه نامه اون فرد شخصی نبود پس چرا استاد با آن لقب این فرد را معرفی کرد و عمومی اش کرد حالا بحث رو کی شروع کرده آقا یا خانم آشنا تو بگو
من فکرکنم استاد شروع کرد.
امیدوارم استاد و همه شما دانشجویان در علم پیشرفت کنید مانند دختری که استاد مطلبش رو گذاشته
یاعلی

...

آشنا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

سلام
دقیقا!
بجز یه نفر، هیچ کس حقیقت محض رو نمیدونه...
چشم ادامه نمیدم، منم قصدم تموم کردن این بحثا بود ولی خوب بلد نبودم
چشم چشم
یا علی

آشنا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24

سلام
آقای رنجبر گرامی انصافا و وجدانا کی این دعوا و بحث ها رو شروع کرد؟ همون شخص باید اینو تموم کنه! ازتون خواهش میکنم این بحثا رو تموم کنید. مگه شما نفرمودید خدا و از این حرفا و اینکه هر کس جواب کار خودشو میگیره!؟ پس بی خیال، اگر هم کسی کاری کرده، حالا هر کسی هم که هست، چه خودتون چه دیگران، بسپریدش به خدا اگر به این حرف خودتون پایبندید!
یا علی

سلام
لطفا دیگر ایشان را خطاب قرار ندهید.
صفحه شیمی کاربردی- تهران جنوب علوم پایه یک صفحه شخصی نیست و 114 عضو دارد که انتشار مطالب غیر علمی در این صفحه حتی داد برخی از اعضای موثر که استاد نیز هستند را در آورده
"
متاسفانه اینطور که از ظواهر امر برمیاد تو این پیج میشه هر چیزی پیدا کرد غیر از شیمی. البته تقصیر شما نیست همه اش. ما ایرانیها استاد این هستیم یه کار رو خیلی خوب شروع کنیم و وسطش که رسید...."
بهر تقدیر لطفا از ادامه بحث در این مورد اجتناب کنید. پاسخ برخی از دیدگاهها هر چند در ابتدا خیلی به حق به نظر میرسد اما با سکوت و گذشت زمان باطل بودنشان هویدا خواهد شد.
لطفا ادامه ندهید
یا علی

ایمان رنجبر دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:46

سلام
شمایی که میگین این وبلاگ علمیه پس چرا استاد که انقدبزرگواره مطالب فیسبوک وشخصسه منو تواین وبلاگ قرار دادند؟

م. حجتی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:14

سلام
امام جعفر صادق فرمودند:
و طلبت الرفعة، فوجدت‌ها فى التواضع:
برترى و بزرگوارى را جستجو نمودم، پس آن را در فروتنى یافتم.

و طلبت العز، فوجدته فى الصدق:
و عزت (ارجمندى) را جستجو نمودم، پس آن را در راستى و درستى یافتم.
یا حق

مستدرک الوسائل، ج ۱۲، ص ۱۷۳ - ۱۷۴، ح ۱۳۸۱۰.

آشنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:39

سلام
چقدر خوب بود که مفهوم اصلی جمله برداشت میشد نه اون چیزی که ما دوست داریم برداشت کنیم!
منه نوعی هیچ وقت از کسی حمایت نمیکنم قصد من از اون حرفا طعنه به کسی هست که ادعای اصالت و قدرتمند بودن داره ولی حتی نمیشه اینو تو جمله هاش پیدا کرد!!
بعضیا هم که فقط ادعای علی وار بودن دارن...
چقدر تاسف بر انگیزه که تحصیل کرده های مملکت انقدر سواد ندارن که ببینن عنوان این وبلاگ علمیه نه جای بحث و جدل های بچگانه... اینو فقط با این آقا نبودم کلی عرض کردم...صد بارم این حرفو گفتم اما اونایی که "ادعای" فهمشون میشه حتی ندیدنو به سخره هم گرفتن...
یا علی

سلام

فراموش نکنیم که:

«بیشتر مردم همان اندازه خوشبختند که خودشان می خواهند»
«آبراهام لینکلن»
یا حق

ایمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:35

سلام
من اصن جواب پاچه خوارارونمیدم ولی حرفه حسابم باشماست اینکه مطالب فیسبوکه منو اینجا کپی کردی به شعور خودتون برمیگرده و اونو میذارم به حسابت
من بهتون گفتم که موقعی که کیش میشم خوب کیش ومات کردنو بلدم که بازیو به نفع خودم برگردونم قبول من کیش شدم طبق صحبتای شما ولی مات که نشدم من اعتراضمو پس گرفتم چون اگه ادامه میدادم ممکن بود به ضرردوستای تجزیه 1 ودستگاهی بشه وباعث کم شدن نمره اوناوحتی مشروط شدن اونا میشد
ولی من هنوز کارم با شما تموم نشده ما هنوز با هم کارداریم

بهتونم پیشنهادمیکنم بازی فینال امشب فوتبال و بازی والیبال نگاه کنید من مطمئنم تیمی میبره که از فرصتاش استفاده کنه
به امیدبرد ایران دروالیبال وبرزیل درفوتبال
من مطمئنم که برزیل میبره چون از باخت های قبلش درسای زیادی گرفته وتیمی نیس که مثل اسپانیاتازه به دوران رسیده باشه ی تیم اصیل وقدرتمند که هیچ وقت نا امید نمیشن وبازیکناشونم بچه هایی بودن که دوران نوجوانی سختی داشتن وبرای رسیدن به هدفشون تا آخر میجنگن


امیدوارم این پست پاک نشه چون خیلی از پستامو پاک کردید این پست توش خیلی حرفه مخصوصا آخرش

بنده ای از بندگان بدیا خوب خدا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:24

سلام
خانه دوم ما مدرسه و در حال حاضز دانشگاه
پس بخشی از زندگی ما در دانشگاه است ما همه همدیگر رو دوس داریم بی شک من دوس ندارم با هم به این شکل صحبت کنیم لطفا مودبانه
اما هرکس حریم شخصی دارد که فیس بوک برای آن شخص یک حریم شخصی است که فقط دوستان ان فرد اطلاع پیداکنن که آن شخص باهاشون دوسته
قانون میگه ورود به حریم شخصی جرمه
اما ی سوال اگر شما دارید امتحان میدی و استاد ب تو دانشجو بگه حق سوال نداری در امتحان ولی بقیه دارن ایا این عدالته جالب تر این که تو میخای سوال کنی و استاد بگه ی بار دیگه منو صداکنی برگه امتحان تو میگیرم چ حالی میشی جالب تر اینکه در امتحان به خاطر اینکه سوال میخای کنی و بگیره چ حال میشی تا کی تفاوت...
رئیس جمهور منتخب میگه:اعتدال و عدالت ایا این کارها در راستای آقای روحانی است
امیدوارم هر جا که هستید خوشبخت و خوشحال باشید و علی و زهرا پشت و پناهتان باشند بیاید به هم احترام بذاریم و حقایق را ببینیم نه اینکه تا استاد خواست نمره رو تغییر بده ازش دفاع کنیم من استادم رو دوس دارم هرچن به من نمره مناسب نداد چون از مولام علی یادگرفتم هرکس به تو کلمه یاد داد تو رو بنده خود کرده و به خاطر همین هرشب بعد نماز مغرب برای ایشون و سایر اساتید دعای عاقبت به خیری میکنم و برای دانشجویان دعا به یادخدا باشن میکنم
یاحق

منتظر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

سلام
استاد خواهش میکنم این نظرات ایشون رو حذف کنید من نمیتونم اینقدر بی ادبی رو تحمل کنم...
خدا شاهده من حاضر بودم مشروط بشم ولی اینجوری مثل ایشون شخصیت خودمو زیر سوال نبرم
استاد خواهش میکنم شما هم دیگه با ایشون کاری نداشته باشید... ایشون خیلی وقته مات شدن خودشون خبر ندارن...بعضی از کسا رو نمیشه آدم کرد...شما خودتون رو بیشتر از این اذیت نکنید استاد ولش کنید بسپاریدش به خدا... بچه ها خواهشا اینا رو برا استاد نفرستید...بزارید تموم شه

سلام
شما اصلا نگران نباشید ان شاءالله مسئولین متوجه میشوند که این اعتراض جنبه قانونی ندارد و نمرات تغییر نخواهد کرد تا شایستگی تمامی دانشجویان و همچنین فعالیتهای من در طول یک ترم اونم از نوع فشرده زیر سوال نباشد.
اندکی صبر سحر نزدیک است.
ولله خودم راضی نبودم این بچه بازی تا این مرحله پیشرفت کنه 12 روزه خودم دارم تحمل میکنم. ولی برخی مسائل برای روشن شدن نیازمند زمان هست.
به زودی زمستان هم تمام خواهد شد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند.
اعصاب خودتان را برای مسائل پیش پا افتاده خرد نکنید
بگذرد این روزگار تلخ‌تر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید
صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند
بر اثر صبر، نوبت ظفر آید
یا علی

آشنا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

سلام
آقای رنجبر، خیلی خوب شما رو میشناسم!
تنها حرفی که به شما میشه زد اینه که جوجه رو آخر پاییز میشمرن پس وایستا و بشمار...
شما با حرف زدنت شخصیتتو نشون میدی استاد هر کاریم که کرده باشه حتی اگه واقعا حقتونو خورده اگه مردونگی سرت میشد میفهمیدی آدم با کسی که لا اقل 10 سال ازش بزرگ تره این جوری حرف نمیزنه! شما از لات بودن فقط بد حرف زدنشو فهمیدی نه مردونگیه لات ها رو....
بازنده کسیه که به خاطر پاس کردن یه درس شخصیتش رو زیر سوال میبره...

ایمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:52

راستی خودتو برا حراست کل آماده کن امیدوارم اونجا هم انقدبلبل زبونی بلدباشی آقای بازنده

سلام
حراست کل ماله دانشجویانه برای اساتید یه سیستم دیگر هست یکم کم اطلاعاتید

ایمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

بعدشم اگر مردی هیچ کدوم ازنظرات پاک نکن بذار همه ببینن آقای بازنده

سلام
حتی نظرات فیس بوکت رو هم بچه ها برام میزارن
برگ برنده من صداقته و شفافیته امیدوار بودم تا به حال متوجه شده باشید.
بازنده کسی هست که همیشه زیر بازی میکنه نه رو

ایمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:45

عباسعلی اونروز که جلو دانشگاه دیدمت موش شدی ی چخت کردم رفتی تو دانشگاه قائم شدی

ایمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

من کیش شدم؟
آقای حجتی گریت دراومد بعد به من میگی کیش هه خنده داره من که نمرم سره جاش باقیه اونی که سوخت داد تو وبچه هایی دلم برای بعضیاشون میسوزه که میفتن ولی چیکارمیشه کرد که تروخشک با هم میسوزن آقای بازنده

سلام
ممنون از شما که باعث شدید یک روش جدید در اصلاح نمرات رو به دانشگاه آزاد معرفی کنم.
دو ترم دیگه درس آزمایشگاه دستگاهی دارید از الان به فکر این باش چطوری میشه دستگاههای گران قیمت اون بخش رو که متاسفانه داره خاک میخوره راه اندازی کرد.
در ضمن بد نیست اول کلاممان با سلام شروع بشه
من زمانی که رفتار شما را دیدم گریه ام در اومد
البته با در نظر گرفتن نمره 0 برای میان ترم شما که حق هیچگونه اعتراض هم ندارید شما هم به جمع سوختگان می پیوندید
بازی ایران- ایتالیا رو دوباره نیگاه کن
ان شاءالله هر جایی که هستی سایه پدر و مادر روی سرت استوار باشد
مرسی آقای برنده
یا حق

سیده ملاک الفحام شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

سلام
رسیدن بخیر سیده ملاک الفحام خانم

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

سلام
به این فکرمیکنم که اگه سر جلسه امتحان من مراقب باشم کی میتونه تقلب کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به جون خودم هیچکه

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

سلام
من که شطرنج بلد نیستم ولی به جای کیش کردن یه جوری چخه میکنم که دیگه برنگرده طرف

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:57

سلام
یه موج جدید!!! پناه بر خدا

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:26

سلام
آدم باید به روز باشه
نه دیگه قرار بود ترک کنم

؟؟؟؟؟؟؟؟

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

سلام
شما که استاد تقلب رساندن بودید بدرد شما نمیخوره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.