شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

خداحافظی یک دوست رنج کشیده

سلام

بدلیل تهدید دالتونی 

دوستان تجزیه 2 از دیدن جزئیات نمره خودشان محروم شدند. شرمنده




پرده آخر

خداحافظی

سلام  (سلام) استاد من برای معذرت خواهی نامه نمینویسم چون تا معلوم نشه کی مقصره این کار رو نمیکنم بعضی از دوستان بی لطفی هایی کردن که دست همشونو از اینجا میبوسم چون پس فردا باز قراره با هم سر ی کلاس درس بخونیم اما قضیه ما که خیلیا رو الکی توش دخالت دادیم من حرف آخرمو اینجا میزنم من ن نمره اضافی میخام ن باج حرفه من اینه که شما فقط نمرات برگه ومیان ترم بچه ها رو حساب کنیدحالا اینجوری خیلیا میفتن که خدا رو خوش نمیاد شما یراساس حق نفر اول که شده کلا15.75رو میبرید رو نموداروبهش 20میدیدحالا اگه به همه 4نمره اضافه کنید(البته ن من چون من حقمواون دنیا از شما میگیرم
)تعداد کمی که واقعا درس نخوندن میفتن وبقیه قبول میشن و هرکس نمره ای که حق خودش هستو میگیره اگرم نه پس مسئولین باید این مشکلو حل کنند 
راستی استاد شطرنج بلدی؟؟؟؟؟؟؟
چون درسته مهره هاتون زیادو قدرتمندترند(بند پ)امامن بازی کردنو خوب بلدم مخصوصاوقتی که کیش میشم سریع بازیوبرمیگردونم
لازم به ذکر است که من دیگه تو این سایت نه نظری میدم ن پیامی چون بعضی از دوستان که آیدیمو بلدن با اسم من نظر ارسال میکنند که این شخصیتشونو نشون میده نمیگم من نظری ندادم بیشترشو من دادم ولی بعضیاشونو اونا دادن برای اینکه کار بیخ پیدا نکنه و فحشی از طرف من به شما ندن تادق دلیشونو خالی کرده باشن دیگه فعالیتی در این سایت نخواهم کرد  راستی اگه براتون امکان داره میشه بچه هایی که از طرف من نظر دادنو پیدا کرد؟اگه پیدا کنم به قول داش مجیدسوزوکی(بچه محلمون میدونید کهکجا رو میگم) که خیلیا دربارش حرفای نا بجا زدن ولی آخرش رسوا شدن میزنم دهن مهنشونو.... میکنم
راستی استاد شما هم به جای اینکه انقد تو این وبلاگ فعال باشید برید 2 تا مقاله بخونید  (اومدن به این وبلاگ و آگاه شدن از نظر عزیزان وقت زیادی از من نمیگیره ضمن آنکه من کارهای علمی ام را روی برنامه ریزی انجام میدهم بهرحال ممنون از توصیه تان) که معلوماتتون بیشتر شه و به بچه ها منتقل کنید یا اونارو رو صفحه خودتون بذارید تا بچه ها استفاده کنندیادو سایت کاربردی بهشون معرفی کنید


به امید اینکه بتونیم مشکلو دوستانه حل کنیم

خداحافظ


دفاعیه آقای رنجبر


اولا من هیچ مشکل روحی وروانی ندارم  (ان شاءلله)شما ب جای تهمت زدن ب این اصل توجه کنید که نمره هرکیسو براساسه حقش بدید (دقیقا همین کارو کردم هر فرد بر اساس میزان فعالیت علمی در کلاس، نمره میان ترم، نمره پایان ترم، و حضور مستمر - نه مدرک پزشکی قبول میکنم و نه هیچ دلیل دیگر ) من نگفتم نمره منو زیاد کنید  (شما که نمره واقعی خودتو گرفتید پس دنبال چی میگردید) بلکه اینکه به هرکس حقه خودشو بدید (به فرض من به یکی 20 بدم به شما چه ارتباطی داره  هر چند این کار رو نخواهم کردمن نمیدونم اونی که توبرگش شده 5 یا 4 چه جوری مرجعیت علمیش از من بالاتره که تو برگه شدم 8.5بعدشم من حقه خودمو گرفتم 4 نمره میان ترم و8.5نمره پایانی بعدشم الکی تهمت نزنید من کی سر کلاس جنگولک بازی در اوردم آیا این کلمه میتونه ادبیاته ی استاد باشه!!!!!!!!!!!! (ظا هرا منطق من و فاز شما در یک راستا نیست. از این به بعد نه حق ورود به این وبلاگ را دارید نه نظر و نه پاسخی خواهی شنید. وقتی حرف حساب در مخ محترمتان فرو نمیرود مجبورم رفتارتو به رخت بکشم با کلمات اتو کشیده نمیشه رفتار کلاسی و اخلاقیات و ادبیات شما رو به قلم کشید.)

شما براساس حرفای ترم قبل استاد تجزیه ذهنیتتون نسبت به من عوض شده بود  (خیر من فرصت تغییر بهتون دادم اما شما از این فرصت استفاده نکردید . همان رفتار و همان ادبیات )چون نیومده سر کلاس بهم دالتون گفتید (هیچ کس نمیدانست که منظور من از دالتون ها شما هایید خودتان ظاهرا دوست داشتید علنی بشه)
من با شما هیچ دعوایی نمیکنم و نخاهم کرد اینم دومین تهمتتون به من! شما از من برا خودتون غول ساختید (عجب غول دالتونی. که در حضور استادش یقه دوستشو میگره و عربده میزنه و بعد با یک ببخشید ساده فکر میکنه همه چیز تموم شده نه برادر تازه بازی من و شما شروع شده)
من اینو حق خودم میدونم که اعتراض کنم و حق هر دانشجوی دیگه ای

اگه اعترضم مورد قبول واقع شد که از مسئولین کمال تشکرو دارم  ولی اگه واقع نشد اگه وجدان نداشته باشم و هر آدمی که شما تصور میکنید باشم ولی ب ی چی اعتقاددارم اونم خدا و عدالتشو قیامتش 
مطمئن باشید اگه حق به حق دار نرسه من میمونمو شما و خدایی که هست وخواهد بود 
ما وشما میایم و میریم اما اونی که میمونه بدیا خوبیاست (یک جمله ثواب از شما)
ما که حقمونو زیاد خوردن نتونستیم حرفی بزنیم عب نداره اینم روش (چرا به مسئولین مراجعه نکردی پس!)
دیدار به قیامت

(امیدوارم در تجزیه دستگاهی شما را با ادبیاتی جدید و رفتاری در شان دانشجو و با صورت خندان ملاقات کنم. من به این امید انتظار شما را خواهم کشید. و به رفتارم که باعث عصبانیت شما شده خواهم اندیشید و از شما تقاضا میکنم آنچه در طول ترم با هم داشتیم و رفتار و گفتار من و طنز کلاسمان که نمیفهمیدیم چطور زمان میگذره . بیشتر از قبل و بهتر از قبل اندیشه کنید. وقت برای تغییر همیشه هست.
اندکی رنج)


سلام استاد من اصن اهل پاچه خواری نیستم،ولی میخاستم بگم ایا این درسته که به هر کسی که خاستید (مگه میشه دلبخواهی به هر کس آدم خوشش اومد نمره بده) بعلاوه 20نمره،کلاسی هر نمره اضافه ای که خواستید دادید (عجبا!) این کار خلافه (کجا دوره داوری دیدی برادر!)  و منم اعتراضه خودموبه گوشه مسئولین رسوندم  (خوب کاری کردی بزار مسئولین هم با ادبیات کلامی و رفتاری شما آشنا بشن و بدونن چه استعدادی در کلاس من تشریف داشته ) وتاموقعی که عدالت رعایت نشه من ازحقم نمیگذرم (بعید نیست که یقه گیری هم بکنید و حتی بخواهید واسه در آوردن دق دلی تان از کتک کاری هم استفاده کنید! بعید نیست از شما!)  من نمره  واقعیه خودموگرفتم (برو خدارو شکر کن بخاطر عربده هایی که سر کلاس من می کشیدید و جنگولک بازی هات ازت نمره کم نکردم. خوبه خودت اعتراف میکنی نمره واقعیتو گرفتی همونطور که گفتم شما شان یک دانشجو رو رعایت نمی کردید پس لیاقت تشویق ندارید من از تهدید و کسر نمره براتون استفاده نکردم برید خدا رو شکر کنید اگر واقعا به چیزی اعتقاد دارید.)وتاموقعی که ب هرکس نمره واقعی خودشو ندیدپای حرفم وایمیسم (نمره بقیه ربطی به شما نداره)ایادرسته  (درست و غلط ش به شما ارتباط نداره) اونی که نمره برگشو5شده و میان ترموبهش دادین 3بهش بدین 12و منی که نمره برگم شده 8.5و میان ترم شدم 4بهم بدین 12.5یعنی منی که زحمت زیاد کشیدم با اونی که هیچی درس نحونده نمرم یکی بشه یا اونی که توبرگش 8شده ومیان ترم بهش دادین 3.75بشه 17.5 اینه معنیه عدالت (بله تاثیر مشارکت کلاسی و حضور مستمر و حضور در جلسات اول و آخر جزو مواردی است که باعث افزایش نمره دوستان شده نوش جونشان اما شما یا مشکل جسمی دارید یا روحی در هر صورت من کاری از دستم بر نمیاد براتون انجام دهم از همان مسوولین کمک بگیرید مشکل من با امثال شما این بود که سرتون داد نکشیدم به حرفاتون با دقت گوش دادم حتی در برابر تهدیداتون عکس العمل شدید نشان ندادم)
همچنین من توکلاس دوتامثبت داشتم و سوال استوکیومتری که هیچکس نتونست حل کنه اولین نفر حل کردم ایا من مرجعیت (ولله مرجعیت شما رو باید از حوزه علیمه استعلام بگیریم!) علمیم بالاتر نیس که ب اون25 تا مرجعیت علمی بدید ب من-10من واقعا ازعدالت شما  (شما به اندازه 22 درصد مشارکت منفی و 12 درصد مشارکت مثبت که برآیند اون رو گذاشتم واستون ) گیج.شدم تا موقعی که ب هرکس نمره واقعیشو ندین یا همه رو ب ی اندازه رونمودار نبرید ساکت نمیشینم  (داد بزن تا جایی که در توان داری!!!) امیدوارم یکم راجع به نمره دادنتون فک کنید واین موضوع رو دوستانه حل کنید (برو خدا رو شکر کن که با نمره 2 ننداختمت که این به عدالت نزدیک تره آقای رنجبر.

به شما توصیه میکنم اخلاق و رفتارت رو در آینده اصلاح کنی تا مستحق تشویق باشی. من که حقی از نمره واقعی شما رو تضییع نکردم این شما و این وجدان نداشته تان)

عزت زیاد

 


و پیام جدیدی از ایشان

استاد این شماره منه یا شما من و قانع کن یا من شما رو


پاسخ:

من نیازی به قانع کردن شما ندارم. 



 اینم از طرف یکی از دوستان غیردالتونی



داش این چ نمره ای به ما دادی ن انصافا تو ک انداختی با نمره بالا مینداختی واس 3ترم پیاپی انداختی
ی کاری کردی دیگه کلا اسمتو نیارم،خیلی مردی
البته حق داری شما نمیدونی ی دانشجو ک دوجا داره کار میکنه نمیرسه درس بخونه
شما احتمالا دوران دانشجوییت فقط دانشجو بودی
زیر پرچم بابا
دود سیگارو دوس دارم کم رنگه ولی ی رنگه



یا حق

نظرات 22 + ارسال نظر
8999 شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:25

سلام...
خدا به استاد صبر بدهد...
ضمناً استاد صاحب اختیارن....هر جور صلاح بدونن نمره میدهند.

منتظر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

شرم و حیا هم خوب چیزیه.نه ؟آقای رنجبر؟؟؟؟!!!
واقعا متاسفم.کاش به جای بلد بودن بازی شطرنج یه ذره فقط یه ذره اخلاق و تربیت بلد بودید!!
اصلا استاد و دانشجو هیچ!بزرگتری کوچیکتری!اینا رو هم بلد نیستید
این قضیه که تموم شد ولی لطفا توی رفتارتون تجدید نظر کنید که توی آینده به مشکل نخورید...!!!
در ضمن واقعا نمیدونم دیگه استاد چطری باید براتون بگن که فعالیت توی کلاس و رعایت اخلاق هم توی نمره پایانی شما و بچه ها تاثیر داره.البته نظر منم اینکه در نظر گرفته فعالیت کلاسی تا یه حدی باشه بهتره.مثلا حداکثر ۳ یا ۴ نمره. البته خوب هر استادی یه نظری داره و یه روشی و وقتی شما موقع انتخاب واحد استادی رو انتخاب کردید باید به نظرشون احترام بزارید هرچند که اونو قبول ندارید

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

ماشاء الله...
اقای رنجبر ، این الفاظ( دهن مهنشون) ، برای شما به عنوان یک فرد تحصیل کرده و محترم ، کاملا بعیده
میتونستید بهتر صحبت کنید !
همه چیز که با زور بازو حل نمیشه ...
اینجا کجاست مگه؟
اول فکر کنید بعدا حرف بزنید...
از همون اول شما باید مشکلتون رو با تجدید نظر سایت حل میکردید نه با تهدید استاد...

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20

لطفا دعوا نکنید این جای دعوا نیست هم رنجبر هم استاد باید خودشون دفاع کنن ولی نباید جلو دانشجوهاا شخصیت هم دیگه رو اینطوری خورد کرد اقا رنجبر ایشان استاده و در هر شرایطی باید احترام ی استاد و نگه داشت
استاد اون عربده کشی نبود وقت بلند صحبت کرد
من از تمام زحماتتون بابت این ترم جاری ممنونم

سلام
IP: 2.191.13.108

آشنا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

سلام
جناب آقای رنجبر، ممکنه آدم توی جملاتش از کلمه ی توهین آمیزی استفاده نکنه اما لحن جملات گویای همه چیز هست... افراد خودشون شخصیت خودشون رو میسازن؛ یه جورایی این ما هستیم که به دیگران میگیم با من چجوری برخورد کن!
در ضمن اگه آدم بی احترامی ببینه و اون رو با بی احترامی جواب بده از نظر شما فرقی با اون شخص داره؟؟؟
اگه واقعا به این شدت از نمرتون ناراضی هستین خوب برین تو سایت دانشکده اعتراض بزنین و از راه قانونی کارتون رو پیش ببرید، در این صورت مطمئنا به حق خودتون میرسید!! این خیلی بهتره که هم شخصیت خودتون هم شخصیت دیگران رو اینجا زیر سوال ببرید...
در ضمن از این بابت مطمئنم که نمره ی این درس لااقل فقط نمره ی برگه نیست بیش تر از اون فعالیت سر کلاس و سمینار و... اس! هر بخشی نمره ی خودش رو داره!
شما هم حق این رو ندارید که تو جمله هاتون قضیه رو جمع ببندید چون هیچ شناختی نسبت به تمام دوستانی که میان اینجا ندارید!
براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم
یا علی

رنجبر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27

راستی دکتر خودتون میگید بی ادبی نکنید اماخودتون!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا حالا کسی نتونسته شخصیته منو له کنه شما که هیچی گنده تر از شما هم نمیتونه
بعدشم من هیچ عقده ای ندارم شاید شما داری؟به چه علت به یکی5 نمره اضافی دادیدتاحالا تو دانشگاه هیچ استادی به من بی احترامی نکرده که بخام بهش بی احترامی کنم ولی هر کس به بی احترامی کنه جوابشو سفت وسخت میدم پس شما و دوستان مراقب حرف زدن خودتون باشید واحترام خودتونو نگه دارید اون دوستانی هم که اسم نمیذارن و توهین میکنن اصلا ارزش جواب دادن ندارن
راستی اینم یادم رفت بگم من ترم قبل آلی با دکتردادگر شدم 9 ولی هیچ اعتراضی نکردم وحتی ازایشون تشکر هم کردم میتونید از خودشون بپرسید و مطمئنا هر درسه دیگه ای که ارائه بدن با ایشون بر میدارم چون وقت کلاسونمیگیرنطرز برخورد با یه دانشجو رو بلدن به حق نمره میدن و به کسی نمره بالا وپایین نمیدم امتحانشون فقط ی کم سخته البته خیلی از دوستان با ایشون درسی برنمیدارن عوضش پاچه خواریشون خوبه با استادایی که نمره میدن درس برمیدارن وناپلئونی نمره میگیرن

رنجبر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:12

سلام من نمیدونم کجا استادو تهدید کردم که خودم خبر ندارم بعدشم مگه شهر هرته که اعتراضم مورد قبول واقع نشه من ن از استاد نمره میخام مثله بقیه دوستان نه باهاشون دعوا دارم من به ایشون فرمودم که نمره های دیگه بچه ها مشکل داره در جواب اون دوستی که گفتند من وقتمو هدر ندم اتفاقا اگه اعتراضم به جایی نرسه وقت خود را هدر دادم من وقت گذاشتم درس خوندم نمره برگه8.5ومیان ترمم4شدم آیا باید با اونی که وقت نذاشته توبرگه شده 5.75میان ترم شده 3.5نمرم باید یکی شه واقعا افسوس میخورم با ی عده آدم ترسو وپاچه خوار دارم درس میخونم که هرنمره ای بهشون دادن از ترسشون هیچی نمیگم بابا یکی جواااااااااااب منو بده وقتی برگه بوده 14میان ترم6 چه جوری میشه که یکی برگشو شده 8میان ترم شده 3.75بهشون دادن 17.5آخه 5نمره اضافی از کجا گرفته مگه میشه درسی از 25 باشه شایدم بوده من خبر ندارم به جای پستای احساسی وپاچه خواری جواب منو بدید خواهش میکنم بعدشم اگر دکتر دادگر وآقای حجتی تغییری در نمرات ایجاد نکنن مجبورم از طریق سازمان های دیگه کارمو پیش ببرم انقدم هالو نیستم و اگرم بازکارم به جایی نرسه اون دنیایی که وجود داره من میمونمو آقای حجتی و دیگرمسئولان ولی به خدا از حقم نمیگذرم امیدوارم آقای حجتی و دیگر دوستان به خودشون بیان

سلام
من مثله بقیه به تنبیه و ارعاب اعتقادی ندارم درب کلاسم رو هم باز گذاشتم تا حتی اگر کسی به هر دلیل دیر تشریف میاره بتونه حداقل 5 دقیقه از کلاسم استفاده کنه. سر کلاس هم به دانشجوهام گیر نمیدم و خیلی از ایشان از فهم بالایی برخورداراند که بدون گفتن من تمامی شان و شئونات کلاس و استاد رو رعایت میکننن مثلا یقه دوستشونو در حضور استادشون نمیگیرن و داد نمیزنن!
کسی که رعایت اخلاق رو داشته باشه از طرفی مشارکت علمی در کلاس من داشته یا جلسه اول ، آخر و یا حضور مستمر در تمامی جلسات داشته باشه تشویق میشه.
اما در مورد شما درسته مساله سخت یک نمره ای رو حل کردید در کلاس هم چن تا مثبت گرفتید اما میزان مشارکت های منفی تان بسیار بیشتر از مثبت هاتون بود ولی در حق تان لطف کردم امیدوارم بفهمید .
دیگرانی که شما مثال میزنید شامل این ایتمهای تشویقی من شدند و نمره اضافی دریافت فرمودند (در ضمن وقتی آدم یه مطلب رو میگه واسه خودش از واژه فرمودم استفاده نمیکنه برادر! "به ایشون فرمودم")
خدا را شکر کنید که نمره واقعی تان را گرفتید و بخاطر شیطنت هاتان نمره ای از آنچه به قول خودتان برایش تلاش کردید کسر نگردیده است.
اگر هم لازم باشد و مسوولین لازم بدانند به شما نه و هفتاد و پنج صدم خواهم داد.
یا حق
م. حجتی یکشنبه 11 خرداد

۹۰۱۵۳۱۰۵۷۱ جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:32

سلام
اعتراض هم رسم و رسومی داره آقای رنجبر.منم از نمره ای که استاد داده ناراحتم ولی حرمت نگه داشتم(کار خاصی نکردم شخصیتم ایجاب میکنه)با بی ادبی و لات بازی ابراز وجود نکنید

سلام
یک وقت اعتراض به حق است که انسان موکلف است به احقاق حق. چرا که حق گرفتنی است و طبیعت نیز در این راه به انسان کمک میکنه.
و زمانی که اعتراض به ناحق باشد هر کسی باید جلو اون رو گرفت البته با رعایت حرمت ها و شان افراد.
من همواره بر این باورم که رفتار یک فرد جدا از شخصیت اونه و به هیچ عنوان نباید شخصیت افراد که رفتار ناشایست دارند رو له کرد در حالی که برخی از اساتید با این روش به موفقیت های بالایی در برخورد با این افراد پیدا کرده اند و نتیجه ی آن عقده ای شدن این افراد محترم شده است
یا حق

هانیه محمدپور پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

سلاام
ناراحتم که باهمچین کسایی هم دانشکده هستم (مخصوصا نویسنده پیام بالا )
بچه ها دارید از حوصله و وقتی که استاد برای ما خرج میکنند سو استفاده میکنید.
من شرمنده ام.....

محمد یامی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:03

بازم میگم از استادایی که مو رو از ماست میکشن بیرون حالم بهم میخوره

سلام
حتی اگر هم جناب یامی نباشی قابل احترامی
روزت بخیر
یا حق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

اقای رنجبر ، بیکاری هاااا، الکی وقتت رو تلف نکن و آبروی ارزشمند خودت رو از بین نبر ، مطمئن باش اگه بری پیش دکتر دادگر ، هیچ اتفاقی نمیوفته ، فقط وقتت رو هدر دادی ، هم ما هم دکتر دادگر ، ستاد حجتی رو خوب میشناسیم، تا حالا کسی حقش ضایع نشده ، برو ببین چه گندی زدی ، یا دوستات چه گندی زدن ، که این نمره ها نصیبشون شده ، خوبه با این وضع پاس شدی ، برو خدا رو شکر کن که استاد مثل بعضی از استادا جور دیگه ای تلافی نکرده سرت...
لا اقل زبون خوش رو یاد بگیر
همچین تهدید میکنی که اینگار اینجا شهر هرته ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

رنجبر پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:58

آخه پسر خوب کی تورو تهدید کرد؟
من کی استادو تهدید کردم؟
من اصن تورو نمیشناسم بعدشم من تو متنم چه بی احترامی کردم که تو میگی بگو منم بدونم انقدم شعار نده
من از طریق اعتراض و از راه قانونی میخام حقمو بگیرم این بی ادبیه؟
من اصن حرفی با شما ندارم من حرفم با استاده شما هم به جای پاچه خواری یاد بگیر نونه بازوی خودتو بخوری

سیدعباس میراحمدیان پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

سلام
هم دنبال نمره خوب هستم در حد حقم هم قبلا نمره خوب گرفتم در حد حقم
ببینید :
هرچیزی یک حرمتی دارد-کلاس،استاد،درس،بزرگتر،کوچکتر،علم،دانش
آیا شما تمام این موارد را رعایت کردید؟
شما اگر بنده یا سایر دوستان را تهدید کنید شاااااااید نتیجه ای بگیرید که نمی گیرید ولی تهدید استاد چطور؟
ضمنا اگر نمره ای که می فرمایید حقتان باشد مطمئن باشید از جانب استاد خواهید گرفت(اگرحقتان باشد)
و در نهایت اگر در جایگاهی باشم و احتیاجی باشد که از دکتر حجتی حمایت کنم تا دانشکده علوم پایه که سهله تا قله قاف هم که باشه میرم البته اگر افکار فاسد،شما را به گمراهی نکشاند
دیگر باید منتظر ماند و نظر استاد را شنید یا دید
و در ضمن اگه بنا به ترس از شما یا هر کس دیگری بود ذکر نام معقول نبود

رنجبر پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

راستی حداقل اگه پست میذارید اسمتونم بنویسید که بیشتر آشنا شیم یا شاید هم اثری تو نمراتتون داشت

رنجبر پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:07

آقای میراحمدیان به جای قسم خوردن به جدت تو که از موضوع خبر نداری چرا این حرفو میزنی دو حالت داره:
یا دنباله نمره ای یا نمره ی خوبی قبلا بهت تعلق گرفته که حقت نبوده
اینو برا همه مینویسم اون پست پایینی که نوشته دوستان غیر دالتونی هیچ ربطی بهم نداره اونو من ندادم ولی پست بالاییش ماله منه بگید کجاش بی ادبی کردم که خودم خبر ندارم گرفتن حقم بی ادبیه به همون جدت قسم ک به حق وباطل خودش و عزیزترین کسانش شهید شدن عقب نمیکشم هرکیم که میخاد از آقای حجتی طرفداری کنه یکشنبه ساعت 9 بیاد پیش دکتر دادگر
راستی استاد حجتی پست آخر من فراموش نشه که عمومی شه

سلام
حداقل جلو این همه خواننده سلام کنید
براتون آرزوی بهروزی و موفقیت دارم
یا علی

90 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:59

Salam ostad khoda behetoon sabr bede

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:50


چند روزی که در این خانه ی تن مهمانی
با ادب باش که خاصیت مهمان ادب است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

به بعضیا نون دادن ولی ادب ندادن

استاد شما به اینا رو دادین که جرات کردن این چرندیات رو بگن ، گوش یکیشون رو به روش بقیه ی استادا ، بپیچونید ، تا عبرت بشه برای بقیشون

سلام
من به پایمال کردن حق حتی ظالمان و ستمگران و عربده کشان اعتقادی ندارم.
در تمامی طول زندگی طوری رفتار کردم که تا جایی که امکان داشته باشه حقی از احدی برگردنم نماند هر چند برخی اوقات حق خودم پایمال شده اما به این اعتقاد دارم که الخیر ما فی الوقع
یا علی

سیدعباس میراحمدیان پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:22

سلام
به جدم از خودم خجالت میکشم که من دانشجو هستم و عده ای هم دانشجو
پیشنهاد:
از آن جایی که عده ای جایگاه واقعی خود را نمی دانند کلاس ها به نحوی دیگر...برگزار شوند
دلداری:
اگر چنین افرادی از شما راضی باشند مطمئن باشید یه جای کارتان میلنگد و اگر ناراضی بودند با خیال راحت ادامه دهید
تعجب :
شما ظاهرا اعصاب فولادی دارید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:21

سلام استاد
خدا صبرتون بده واقعا یه ترم اینه رو تحمل کردید
اینایی که نوشتید واقعی بود؟؟خودشون به شما گفتن
ببخشید اما واقعا خیلی بی ادب تشریف دارن متاسفم من از طرف اونا از شما معذرت میخوام
امیدوارم توی رفتازشون و حرفاشون تجدید نظر کنن
فک کنم دانشگاه رو با سر چاراه اشتباه گرفتن!!!!!

آشنا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.