شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

جزیزه دالتون ها در شیمی تجزیه

جزیزه دالتون ها در شیمی تجزیه

پسرا تک تک و گاه سه تا سه تا وارد کلاس شدند. برگه اسامی را جذب کرده و اسامی خودشان را نوشتند. و آخرین اسم نام و نام خانوادگی یک گزارشگر تلویزیون بود که مدتی از اروپا برای صدا و سیما گزارش ای میل میفرمود. اسم او را که خواندم تا 90 درصد مطمئن شدم متعلق به کلاس نیست. با خنده های اطرافیان آن پسر شرور دیگه اون ده درصد شک و تردیدم مرتفع شد. موندم چطوری و با چه بهانه ای عذر او را بخواهم. تا اینکه خندیدن بیجا و ننوشتن مطالب بهانه را بدستم داد تا با صدایی متفاوت او را از کلاس درسم اخراج کنم.

حالا به این فکر میکنم بهترین حرکت بعدی من چه خواهد بود؟

راستی اگر کسی وارد کلاس شما می شد و میگفت اسم من کامران نجف زاده است عکس العمل شما چه خواهد بود؟