شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

کنکور سراسری ریاضی 96

سلام

هیچ وقت شب آزمون کنکور سراسری رو یادم نمیره تا خوابم برد انگار یک سال شایدم ده سال بر من گذشت. همه خواب بودن همه، و من بیدار بودم و به این فکر میکردم در طی سه ساعت باید سرنوشت شاید سی سال آینده خودم را باید رقم بزنم با اینکه اولش کلی اعتماد به نفس داشتم اما کم کم فکر و خیال ته دلمو خالی می کرد. نمی دونم چقدر طول کشید ولی هنوزم به اون شب و به اونایی که شب کنکورشون استرس میگیرن و حتی استرسشون رو با خودشون سرجلسه کنکور میبرن، فکر میکنم. امروز شرایط بهتر شده سوالات را زود میزان رو سایت و حتی زود جواباشو میزارن ، اما بازم تکلیف ما آدمای استرسی که حتی برای خریدن ماست از سرکوچه هم دچار استرس ناگهانی میشیم رو مشخص نکردند بعضی هستن مثل من که استرس پنهان دارن گویا، بهر حال گذر زمان و معلم روزگار به من یاد داد که قدر لحظات رو بیشتر بدونم و از داشتن استرس پنهان به خودم نبالم!!!! و با برنامه ریزی و داشتن امید اکنون میتونم به اون استرس لعنتی غلبه کنم. دیشب شب استرس بچه های ریاضی بود و امشب واسه ی بچه های تجربی است. هر چند کنکور دیگه اون غول دوران ما نیست اما در برخی رشته ها به نظر من رقابت ها شدیدتر شده مخصوصا رشته های پزشکی که درصد بیشتری دوست دارند دکتر بشن!!!! و به جامعه ی مریض ما کمک کنند در راه خدا نه اینکه فک کنید به فکر پولش هستن نه به فکر خدمت موثرتر به جامعه ایرانن ، اینان.

الغرض سوالات ریاضی کنکور سراسری رو سایت سنجش هست. همون سایتی که آقا توکلی با اون مداد نرم و پاکنش همیشه تو ذهنه همه کنکوریا خیلی مغضوبه .

میتونید از لینک زیر هم این سوالات را دانلود بفرمایید

بفرمایید دانلود سوالات کنکور سراسری ریاضی سال 96


اینم سوالات شیمی همان کنکور که تا ساعتی دیگر جواب کاملا تشریحی اون رو به اصرار برخی دوستان روی وبلاگ قرار خواهم داد امیدوارم مفید باشد.

اندکی صبر 

سحر نزدیک است.  (البته نه از نوع قریشی اش!!!!)



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.