شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

www.armistry.blogfa.com

تیم "شیمی شیرین است" شما را به شیرینی شیمی دعوت میکند: بفرمایید وبلاگ :   http://www.armistry.blogfa.com



چرا پس دست انسان را حل نمی کند؟







نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده برزوئی بهمرام سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:30

سلام بر شما
شما چه در حالت سکوت چه در حال غیر اون خوب هستید؛
از نظر من اگه علم تو بحث قرار نگیره یا از بین میره یا پیشرفت نمیکنه مخصوصا تو رشته ما که یه رشته گروهی به حساب میاد!
اما کار خوبی میکنید استاد چون باید خودم دنبالش باشم؛ ممنون
سلامت باشید؛ یا علی

سعیده برزوئی بهمرام سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:37

سلام استاد
در مورد اون ویدئویی که پوست دست رو نمیخوره کنجکاو شدم بدونم اسیدش چیه؟
چیزی که به ذهن من رسید خوردگیه یکنواخته! چون اونطور که یادمه تو خوردگی یکنواخت محلول رقیق ماده خورنده هم برای خوردگیه یه فلز(مثلا روی و...) کافیه مخصوصا از نوع یکدفعه خورده شدن و از بین رفتن فلز این به ذهنم رسید. گاهی حتی اسید سولفوریک هم با یه درصد خاص میتونه این کار رو انجام بده
البته اینا همش فکرای من بود اگه میشه لطف کنید توضیحاتش رو بذارید، خیلی کنجکاو شدم البته اگه توضیحات نذارید و فکر منو بیشتر درگیر مسئله کنید بیشتر خوشحال میشم
ممنون

سلام
می دونید که یک شیمیست خوب ، یک شیمیست خاموشه.
پس من نیز سکوت اختیار میکنم تا خوب بمونم./
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.