شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

برنامه حضور در تابستان 93

سلام

برنامه کلاسی من در طول تابستان به صورت زیر است:


16:30-18

15:00-16:30

13:30-15:00

12:20-13:30

9:55-12:20

 

شیمی عمومی 2

شیمی عمومی 2

شیمی عمومی 2

 

شیمی تجزیه 1

شنبه

آز- تجزیه1

آز- تجزیه1

آز- تجزیه 1

 

شیمی عمومی 2

یکشنبه

شیمی تجزیه 1

شیمی تجزیه 1

شیمی تجزیه 1

 

 

سه شنبه

 

 

 

 

 

 


همچنین به اطلاع دانشجویانی که تمایل دارند درس تمرین پژوهش و یا کاراموزی را با اینجانب بردارند، می رسانم جهت برنامه ریزی و انتخاب موضوع پژوهشی هر چه زودتر با من تماس بگیرند تا ان شاءالله در زمانی معقول پژوهشی قابل چاپ به صورت مقاله را انجام دهند. و برای درس کارآموزی هم هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام داده و بعد از مشغول شدن به کار در مراکز معرفی شده به من اطلاع دهند تا با برنامه ریزی مناسب نمره درس مذکور قبل از بی اثر شدن در معدل ترم در کارنامه ثبت شود./

از همگی التماس دعای مخصوص دارم.
یا علی
نظرات 2 + ارسال نظر
س.ب.بهمرام سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:17

سلام
ممنون؛همچنین برای شما
بله،ممنون

س.ب.بهمرام سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

سلام وقتتون به خیر
استاد، تابستون هم ترم به حساب میاد؟؟ منظورم اینه که من الان دارم کارآموزی میگذرونم، شنبه یکشنبه ای که داره میاد تموم میشه! نمره ام بلااثر ترمی میشه یا حسابش میکنن!!؟؟

سلام
نماز و روزه های شما قبول حق باشد ان شاءالله
اگر کارآموزی را در ترم دوم 93-92 برداشته باشید. به عنوان یک درس باید نمره آن با نمره امتحانات این ترمتان وارد کارنامه شود معمولا یک تاریخ مجاز و یک تاریخ حداکثری رو اداره امتحانات اعلام میکند. معمولا نمره این ترمتان ده روز بعد از آخرین امتحان فرصت دارد. جزئیات رو باید از اداره امتحانات سوال کنید.
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.