شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

التماسانه 93

سلام

امتحان شیمی عمومی 2 به پایان رسید. حالا من مانده ام این التماسانه های جدید! خودتان ملاحظه بفرمایید. راستی اگر جای من بودید چه پاسخی به این مطالب نازیبا می دادید؟



دشمنتان شرمنده!

اما کاش آنجور وقت می گذاشتید که الان شرمنده نمی شدید ای کاش ای کاش...

ان شاءالله حداقل در کارتون موفق بشید!



پیشاپیش از شما درخواست می کنم منتظر عنایت نباشید چونکه زیراکه بدلیل آنکه !!! کوتاهی شما را من نمی توانم جبران کنم.!


نمیشد لطف شما در درس خواندن بیشتر و بیشتر و خوندن در طول ترم شامل حال من میشد واقعا نمیشد شامل حال تمامی اساتید و از جمله من هم میشد !!



فکر می کنم بخاطر طوفان 120 کیلومتر بر ساعت تهران بوده که خونده های شما رو با خودش برده!


علیکم السلام و الرحمه الله (به این میگن یه التماسانه مودبانه اول سلام میکنند!)

شاید هم کمی مسئولین مقصر بودند که اینطور برنامه امتحانی برای شما تنظیم کرده اند. خوب بود از قبل میدونستید که برنامه امتحانتون فشرده است و به فکر می بودید. 


و علیکم السلام (به به دانشجویان چقدر با ادب شده اند. الهی شکر!)

البته استاد کسی را نمی اندازد مقصر این پله های دانشکده است که تا کنون باعث شده چندین نفر از دانشجویان بیافتند که سند زنده آن نیز موجود است. نمونه اش همین امروز اتفاق افتاد یکی از دانشجویان که داشت داستان عریض و طویل نخواندنش و مشکلات داشته و نداشته اش در همین چند روز مانده به امتحان، را برای من تعریف می کرد و از پشت سر من مشغول پیمودن پله های مبارک بود، به ناگهان لیز خورد و سر خورد و داشت میرفت سر مبارک و (البته سنگین ایشان) تماس شدید پیدا کند با راه پله های سخت، که همین جانب به دادش رسیدم و در حرکتی بسیار سریع!!! دست او را گرفته و بلندش کردم ملاحظه فرمودید که ما نه تنها نمی اندازیم بلکه نمی گذاریم که بیافتند یا حتی افتاده ها را بلند می نماییم. ! اگر این مطلب را قصه فرض می نمایید سندش هم موجود است حی و حاضر!

با اکرامات بی نهایت!

نمیشه نمره گرفتنی است!



سلام دانشجوی محترم ... (راستی این سه تا نقطه کلی حرف در دل خودش داره معلومه که دلتان حسابی پره!)

میدونی چن تا خدا بکار بردی؟ یعنی میشه تنبلی خودمون و عدم برنامه ریزی هامونو با قسم دادن به خدا و امام زمان برطرف کنیم؟ یعنی میشه!!!!

خوب شد یاداوری کردی جشن میلاد امام زمان (عجل الله الفرجه الشریف) نزدیکه، ان شاءالله با دعا کردن در شب نیمه شعبان و توسل به آن حضرت هم حاجات خودتون را از خداوند بگیرید و هم برای من دعا کنید و برای پدر یکی از بچه های دانشکده که در بستر بیماری است.




سلام بر شما دانشجوی سخت کوش بازی گوش!

دست به آب بندی مغزتان نزنید مشکل اینجاست که درس شیرین تر از عسل! شیمی را نمیتوان با یک شب دو شب یادگرفت و به راحتی به خاطر آورد. آنچه شما میگویید فراموشی چیزی نیست جز سردرگمی ذهنتان از هجمه زیاد مطالب وارد شده به آن  در یک زمان اندک


یا علی

موفق باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.