شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

بفرمایید حل تمرین

سلام

بفرمایید حل تمرین


دعوتنامه جلسه حل تمرین شیمی


بدینوسیله از شما دعوت می شود در جلسه حل تمرین درس شیمی تجزیه  شرکت فرمایید!

با حضور خود در این جلسه به یادگیری خود کمک کنید!


شنبه ساعت 13:30 تا 15:30


شنبه 13 اردیبهشت ماه 1393 ===========> مخصوص شیمی تجزیه یک


(دوستان تجزیه 1ی در صورتی که پاسخ مسایل خود را هنوز نیافته اند می توانند روز


 شنبه 20 اردیبهشت حدود ساعت 15 به اتاق اساتید مراجعه نمایند)


شنبه 21 اردیبهشت ماه 1393=======> شیمی تجزیه دستگاهی


یا علی



نظرات 2 + ارسال نظر
الفحام سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:42

خوبان،دائمی اند و ماندگار،مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینهایادکنیم... آسمانتان آبی ، دلتان ازغصه ی دنیا خالی . همواره شاد وسلامت باشید.
( روزتون مبارک )



استاد دیر بهتون تبریک گفتم .نتمون قطع بود . ( ماهی رو هروقت از اب بگیرین تازست)

درضمن امروز جزو اساتید برتر جاتون خیلی خالی بود.نیومدین

سلام
(سرکار خانم الفحام) دیر بهتون (جواب) تبریک گفتم . (خودمون) قطع بود(یم) ((ماهی رو هر وقت از (آ)ب بگیری(د) تاز(ه) (ا)ست{ولی خوب چه تازه بگیرین چه در گذشته گرفته باشین فرقی نمیکنه بالاخره ماهی میمیره! حتی اگر ماهی سیاه کوچولوی قصه ها باشه!}
از اینکه مرا نیز جزو خوبان قلمداد کردید از شما بسیار سپاسگزارم هر چند که سعی میکنم طوری قلم بزنم و قدم بردارم و رفتار کنم تا در آینده ای نه چندان دور در همان مجموعه قرار بگیرم ولی فکر میکنم هنوز کارهای خیلی بیشتر از زیاد بایس انجام بدم تا به اون مجموعه نزدیک شوم.
ممنون که آسمان را برایم آبی کردین و غصه های دنیارو از دلم بیرون.
شما نیز در پناه خداوند متعال مسرورتر از گذشته ، در سایه پدرو مادر زیر چتر سلامتی همه عزیزانتان وصد البته خودتان روزگار سپری کنید و ایام به کامتان باشد.

و اما در ضمن از اینکه صفای دستای زیبای دوستان شما سبد انتخاب من را در دانشکده پر کرد، بسیار خوشحالم و وظیفه پیش روی خودم را خیلی سنگین تر از قبل می دانم.

خیلی دوست داشتم شرکت کنم مخصوصا اون لحظه ای که آدم تشریفشو میبره روی سکو و احتمالا لوحی، جایزه ای دریافت میکنه و کلی آدم از اون پایین تشویقش میکنن و براش دست میزنن و گاهی یکی دو نفر هم سووووووووت ممتد میزنه (که البته این اخری اگر آلودگی صوتی نباشد اشکال ندارد!!)
اما بهر تقدیر ، سعادت نبود و این لحظه بسیار هیجانی رو از دست دادم و حالت جسمی و سرگیجه و شاید کمی تب و .... این اجازه را بهم نداد تا در جمع پرنشاط و هیجان انگیز شما که با تماشای نمایش کمدی به مرحله برانگیخته گی رسیده بودید، برســـــــــــــــــــــــــم.
ان شاءالله در مراسم های مشابه بعدی در خدمتان خواهم بود در نقش تشویق شما به عنوان دانشجوی نمونه

یا علی

shahramdelkash چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:56 http://www.winnersclub.ir

سلام دوست عزیز
من نماینده فروش محصولات فوراورلیوینگ در ایران هستم
در حال حاضر به اکثر بیمارانم برای کسب سلامتی و پایداری سلامتی این محصولات روتوصیه میکنم
البته دارو نیستن و همشون مکمل طبیعی برگرفته از الوئه ورا و عسل و مواد طبیعی هستن
خواستم به شما هم پیشنهاد کنم
www.felp.rzb.ir
09358634828

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.