شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

برنامه کلاسی ترم دوم سال تحصیلی 93-92

سلام

با پایان گرفتن آخرین امتحان که همانا شیمی عمومی 1 بود. من نیز البته مثل شما در حال برنامه ریزی برای درس های ترم آینده هستم. و اولین قدم برای آن نیز بدست آوردن برنامه درسی بود که امروز روی سایت مبارک http://enroll.azad.ac.ir قابل مشاهده بود. برنامه درسی من به شرح ذیل است:



 

 

 

9/55-12/20

7/30-9/55

 

شیمی عمومی 2

شیمی عمومی 2

شنبه

شیمی تجزیه 1

شیمی تجزیه دستگاهی

یکشنبه

10/50-12/20

7/30-10/40

 

شیمی تجزیه 2

اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی

سه شنبه


امیدوارم عزیزانی که تعطیلات بین ترم شان را دارن جشن میگیرن و اونایی که با آخرین فشنگ های ذهنی به مصاف آخرین امتحاناشون می روند از این فرصت تا شروع ترم جدید (11 بهمن 92) برای ریکاوری انرژی های ذهنی شان و آمادگی برای یادگیری های پربارتر در ترم جدید استفاده نمایند.


هر چند که همواره عده ای هستند که در این ایام آنقدر خودشان را خسته و کوفته (از نوع تبریزی!) می کنند که اولا مجبورن برای رفع خستگی چند هفته ای از شروع ترم را استراحت مطلق! داشته باشند و چون عید باستانی نوروز را خیلی نزدیک تر از امثال ماها می بینند خیلی زودتر هم به استقبال بهار بروند!


امیدوارم از برنامه ریزی چه برای تفریح چه برای تدریس! و چه برای مطالعه در این مدت غافل نشید تا از قافله یادگیری عقب نمانید.


زیاده حاجتی نیست./

التماس دعا

یا علی مدد

نظرات 6 + ارسال نظر
رشید شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

سلام خسته نباشی خدمت استاد گرامی.استاد بسیار نیازمند مشورت هستم.این که این ترم دوست دارم ازمایشگاه تجزیه دو بر ندارم و ترم بعد حتما حتما با شما این درس بردارم.اما خیلی درسهام عقب میمونه یا خیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
اول آنکه:
طبق چارت برنامه درسی و رعایت پیشنیازها ، آز تجزیه2 پیشنیاز تجزیه دستگاهی و این درس پیش نیاز کاربردطیف است. پس اگر سه ترم آینده قصد فراغت از تحصیل !!! را دارید حتما حتما این ترم این درس را بردارید!
دوم آنکه:
معمولا بیشترین بازده یادگیری در یک درس در رقابت و رفاقت با هم ورودی هاتان اتفاق می افتاد و اگر از قافله آنها عقب بیافتید نوعی تجانس منفی در یادگیری تان اتفاق می افتد.
سوم آنکه:
همانطور که ترم قبل نیز اشاره کردم آنچه باعث بیشتر شدن سواد کاربردی شما در افزایش مهارتهای درسی می شود انگیزه شماست استادها امکاناتها و ... سهم کمی دارند. هر چند خودم را شایسته این "حتما حتما" های شما نمی دانم ولی شدیدا توصیه میکنم از هم ترمی های خودتان عقب نمانید.
یا علی

رشید سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:05

واقعا حیف شد استاد و من تصمیم گرفتم که این ترم ازمایشگاه برندارم.امیدوارم استاد ایشالله ترم بعدی شما ارایه بدهید..

حیدری شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:48

سلام
من الله توفیق
یاعلی

سلام
و من ا... التوفیق
یا علی

رشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:55

سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی..واقعا استاد هیچ جوره نمیشه ازمایشگاه تجزیه 2شما ارایه بدهید?خیلی ناراحت شدم استاد.چون این ترم که تجزیه 2اینطور شد.ازمایشگاه تجزیه 2هم به علت عدم رعایت پیش نیازی حذف شد و من خوشحال شدم که حذف شدش شاید قسمت بپد که با شما بردارم اما افسوس..مجبورم دوباره ازمایشگاه تجزیه دو برندارم تا ترم بعدیش شما ارایه بدهید

سلام
امیدوارم هنوز از یادگیری زبان شیرین شیمی! خسته نشده باشید. چون راه ناهموار و طولانی تری در پیش رو دارید.
من تقاضای کتبی ام برای درس آزمایشگاه به گروه تحویل داده بودم.
بهر تقدیر سعادتی است که از من گرفته شده است و همه ما باید به نظر گروه احترام بزاریم
و من الله التوفیق
یا علی

آشنا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:00

سلام
اختیار دارید...
ممنون از شما؛ اینا همش وظیفه است
محتاجیم به دعا
با دعای ظهورشان

آشنا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

سلام
ممنون استاد

سلام
هر چند که خود را لایق جملات محبت آمیزتان نمیبینم
ولی ممنونم به جهت زیبا دیدنتان ...!

ممنون از شما و دیگر عزیزان
بخاطر تلاشتان
بخاطر اینکه شوق خوندن را در خودتان ایجاد کردید
بخاطر اینکه شوق پرواز در نوشته هاتان هویداست
بخاطر اینکه در روزهای برفی و سرد زمستان، حضور گرمی داشتید

التماس دعا

بنویس که هر چه نامه دادم نرسید

بنویس که یک نفر به دادم نرسید

بنویس قرار من و او هفته ی بعد

این جمعه که هر چه ایستادم نرسید

یا صاحب عصر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.