شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

بودجه بندی سوالات پایان ترم

سلام

با توجه به تقاضای عده ای از دوستان مبنی بر مطالعه موثر در فرصت باقیمانده برای امتحان پایان ترم، بودجه بندی سوالات پایان ترم دروس تدریسی اینجانب به شرح مندرج در ذیل اعلام می شود. امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و تلاش شما دانشجویان ، این مطلب مفید واقع شود

یا علی

 

نام درس

مبحث

نمره

منبع

تجزیه دستگاهی

UV-VIS

4

جزوه و سمینار

IR

1

سمینار

Raman

2

جزوه

MS

2

جزوه و سمینار

NMR

2

جزوه و سمینار

GC-HPLC

2

جزوه و سمینار

XRD

1

سمینار

 

 

 

 

تجزیه 1

فصل 11

2

کتاب و جزوه

فصل 12 و 13

3

کتاب و جزوه

فصل 14 و 15 و 16

6

کتاب و جزوه

فصل 17

3

کتاب و جزوه

 

 

 

 

شیمی عمومی 2

ترمودینامیک

1

کتاب

الکتروشیمی

1

کتاب

هیدروژن و هالوژنها

2

کتاب

گروه 6

2

کتاب

گروه 5

2

کتاب

گروه 4

2

کتاب

شیمی هسته ای

1

کتاب

شیمی آلی

1

کتاب

 

 

 

 

شیمی عمومی 1 رشته شیمی کاربردی

ساختار الکترونی

3

کتاب

پیوند یونی و کووالانسی و شکل هندسی

6

کتاب

گازها

2

کتاب

واکنش های شیمیایی

1/5

کتاب

تعادل های شیمیایی

1/5

کتاب

 

 

 

 

شیمی عمومی رشته مهندسی شیمی

محلول ها

2

کتاب و جزوه

اسید و باز و تعادل

4

کتاب و جزوه

الکتروشیمی

5

کتاب و جزوه

سینیتیک

3

کتاب و جزوه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:31

سلام
نه!!! میدونم چی نوشتم فقط نمیدونم درست نبودن یا کم بودن! نمره ام برام مهم نیست فقط میخوام بدونم اطلاعاتم کمن یا غلط!؟ اگه نمیشه ممنون، قصد جسارت هم نداشتم؛ببخشید که مزاحم شدم...

سلام
حتما به نحو شایسته مطلعتان خواهم کرد
یا علی

آشنا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

سلام
استاد،ببخشید من یه سوال داشتم
تو برگه ی من که صحیح میکردید، بیشتر غلط نوشته بودم یا اینکه کم نوشته بودم؟ اشتباه برداشت نشه! ایراد از نمره دادنتون نمیخوام بگیرم فقط میخوام اشکال کارمو برطرف کنم،همین... بازم ببخشید که پرسیدم

سلام
اگه مایل باشید برگه تونو اسکن کنم بفرستم تا زحمت پاسخ بیوفته گردن خودتون
یا علی

آشنا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:02

سلام
امیدوارم مفید باشد
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.