شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

نائب الزیاره

اومدم امام رضا تا که تو مهمونم کنی/به سرم دست بکشی یک باره درمونم کنی/اومدم اینجا اقا نوکریمو امضا کنی /چی میشه این درو به روی ما تو وا کنی/منو ردم نکنی اقااااااااا جون قربونتم اخه من مهمونتم/فدات شم امام رضا/ی دردی دارم اونم دوری از تویه امام رضا چقدر بگم؟درو وا کن اومدم / به من نگاه کن اومدم / ضامن اهو رضا/آخ دیگه نفسم بالا نمیاد از غم دوریت

یا امام رضا اونایی که به من التماس دعا گفتن نمی دونستن که من غرق گناهم

یا علی موسی الرضا



نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

نباشد گوهری مانند الماس
ندارد هیچ گل بوی گل یاس
میان این همه مردان عالم
ندیدم رادمردی مثل عباس

التماس دعا
یا ابوالفضل

آشنا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.