شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

عید علی بر علی دوستان مبارک


  

امام صادق(ع) فرمود: عید غدیر، روز عید و خوشى و شادى است 
و روز روزه ‏دارى به عنوان سپاس نعمت الهى است.

و روز روزه ‏دارى به عنوان سپاس نعمت الهى است.





نام علی : عدالت

راه علی : سعادت

عشق علی : شهادت

ذکر علی : عبادت 

عید علی : مبارک .

امید خدا به ما نویدی بدهد  / در عید غدیر اجر مزیدی بدهد از برکت ذکر یاعلی و صلوات

حق با فرجش بر همه عیدی بدهد الهی امین

من به نوبه خودم این عید بزرگ ولایت رو به همه یاران منتظر مخصوصا سادات عزیز تبریک میگم

عاشقان عیدتون مبارک


یاعلی

نظرات 3 + ارسال نظر
الفحام پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:52

سلام
شرمنده استاد من پول نو گیرم نیومد عوضش روز شنبه شیرینی پخش کردم تو دانشگاه . شما نبودید.شرمنده

سلام
نفس کشیدن در سایه سادات، بزرگترین عیدی هست.
خوردن شیرینی هم سعادت می خواسته که خداوند به ما اعطا نکرده!!
ممنون که شرمنده اید
التماس یک دعای مخصوص

سیدعباس میراحمدیان جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

سلام
عید رو به همه تبریک عرض میکنم
البته عیدی استاد رو هم کنارگذاشتیما بعدا نگید ...!!!

سلام
ممنون از لطف شما و عید شما هم مبارک باد!!
تا جایی که حافظه من یاری میکنه عیدی رو روز عید بدهید ثوابش بیشتره
البته شاید شما ثواب هاتان زیاده دیگه
موفق باشید

الفحام پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:32

ممنون استاد .عید شما هم مبارک باشه

سلام
البته راستش منتطر عیدی بودم مخصوصا از طرف سادات!!!
قابل نبودیم دیگه!!
یا علی مدد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.