شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

عرفه روز معاشقه با معشوق

مبارک


التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
الفحام چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:15

سلام. عید همگی مبااااااارک

سلام
عید شما هم مبارک
یا علی

آشنا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:38

هزار مرتبه کردم فرار و دیدم باز
تو از کرم به من آغوش خویش کردی باز
به لطف و رحمت و عفو و کرامتت نازم
که می‌کشی تو ز عبد فراری خود ناز

سلام
التماس دعای مخصوص
یا الله

آشنا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57

سلام
محتاجیم به دعایتان
یا حق

خدایا
نروید آی! به چشمان شما محتاجم
تک و تنها نگذارید مرا محتاجم

اگر از چشم شما دور شوم می میرم
مثل هر آدم خاکی ، به هوا محتاجم

دل به دریا نزنید این همه ، یادم بدهید
به فراگیری قانونِ شنا محتاجم

عابرانی که گذشتید ز غم! مرحمتی
به منِ عاجز مسکین که به پا محتاجم

دل حیران من ... انبوه خدایان زمین
چند روزیست به یک قبله نما محتاجم

قصه ها یکسره تکراری و مانند همند
من به لالایی زیبایِ شما محتاجم

گفته بودید دعاتان کنم ای مردم شهر
آه ! شرمنده که من ـ خود ـ به دعا محتاجم

باز هم آخر هفته ست دلِ شاعر من
یک غزل گفت ولی من به سه تا محتاجم



شاعر : زنده یاد نجمه زارع

خیلی خیلی التماس دعا
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.