شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

غروب جوان ترین خورشید تسلیت باد

سلام


فردا 29 ذی القعده مصادف است با شهادت مظلومانه  جوادالائمه  که درود خدا بر او و خاندان پاکش باد.



سخاوت باران را داشت و کرامت دریا و زلالی آب را.

  

وقتی امام جواد(ع) به دنیا آمد، حضرت رضا(ع) فرمود: «حق تعالی به من فرزندی عطا کرده که شبیه است به موسی بن عمران که دریاها را می شکافت، و نظیر عیسی بن مریم است که حق تعالی مادر او را مقدس گردانیده بود.» سپس حضرت فرمود: «این فرزند من به جور و ستم کشته خواهد شد و اهل آسمان‌ها بر او خواهند گریست، و حق تعالی بر دشمن او و کشنده او و ستم کننده بر او غضب خواهد کرد، و آنها بعد از قتل او از زندگانی بهره نخواهند دید، و به زودی به عذاب الهی خواهند رسید». (علامه محمد باقر مجلسی، تاریخ چهارده معصوم (ع) (جلاء العیون)، انتشارات سرور، 1373، چ1، ص961.)


امام جواد(ع) فرمودند:


 «عفاف، زینت فقر است؛ شکر، زینت ثروت؛   صبر، زینت بلا؛    عدل، زینت ایمان؛    آرامش، زینت عبادت؛   ادب، زینت عقل؛     گشاده رویی، زینت صبر؛     ایثار، زینت زهد؛   و خشوع، زینت نماز». (بحارالانوار جلد 78 صفحه 80)


امشب شب شهادت امام جواد است. خوشا به احوال آن عزیزانی که امشب کاظمین زائر حرم امام جوادند و خوشا آنانکه مشهدالرضایند و شهادت میوه دل امام رضا را به پدر بزرگوارشان تسلیت می گویند. 


التماس دعا



نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:46 http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام خیلی خوب بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنید
موفق باشید

سلام
چشم
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.