شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

پیامکی باکلوفنی

سلام که یادآور نام خداست 

بر شما باد.

تازه امروز توی تاکسی شنیدم که استامینوفن چینی اومده که باعث مرگ میشه گوینده با آب و تاب میگفت دانشگاه الزهرا توی اصفهان اطلاعیه داده که اوهای مردم غیور استامینوفنی که زیرش نوشته "باکلوفن" و یا "دگلوفن" و چن تا واژه ی دیگه هم گفت که در خاطره مبارکمان نموند تمامی سرنشینان ، زبان به لعن گشوده بودند و نفرین و چهره در هم کشیده بودند از ترس و اضطراب و خاطر مکدر کرده بودند و در ذهنشان پر از برنامه ریزی برای اطلاع رسانی بود. خانمی که جلو نشسته بود طاقت نیاورد و موبایل مبارکشان را که لمسی بود ، لمسی نمود و پایه های اطلاع رسانی را محکم نمود. آقای محجوب کنار من بود و زیر لب اما بلند! در حال نوشتن اس ام اس بود برای تحذیر و تنذیر!!

نمی دانم کجاست آن وجدان دینی

نمی دانم کجاست آن ترس از عقبی

نمی دانم کجاست آن مسلمانی

که عده ای سود جو برای بدر کردن رقیب دست به تولید و انتشار چنین پیامک های کپکی می زنند و شاید این هشداری است برای برطرف کردن یک خلاء فرهنگی بنام شفافیت.


ادامه مطلب را از اینجا بخوانید

پشت پرده پیامک‌های قرص مرگ آور سرماخوردگی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷

اگر هم حال خواندن ندارید فقط بدانید که:
لازم به ذکر است شایعه قرص مرگ آور سرماخوردگی با عناوین «باکلوفن» و «دگلوفین» در چند روز اخیر به صورت پیام کوتاه از طریق تلفن‌های همراه در سطح کشور برای هموطنان ارسال شده و باعث تشویش اذهان عمومی شده است، لذا سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ضمن تکذیب این شایعه از مردم خواسته اند هرگونه اطلاع یابی در خصوص محصولات دارویی و غذایی را از طریق رسانه‌های جمعی و یا ارگانهای ذیربط استعلام کرده و به شایعات این چنینی توجه نکنند.
یا علی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.