شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

واکنش کارتونی


سلام واکنش جیوه (II) تیوسیانات (Hg(SCN)2) و آمونیوم کرومات (NH4)2CrO4 یک واکنش استثنایی است. به نظر شما علت خارج العاده بودن این واکنش چیست؟ برای انجام این واکنش در مرکز شکوه رعایت کدام نکات ایمنی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ ویدئو زیر این واکنش جالب را نشان میدهد.




دانلود فیلم واکنش


دانلود فایل


http://uploadkon.ir/?file=R_رaction chimique surprenante.flv

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا خسروانی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:31 http://anjoman456.blogfa.com

سلام فوق العاده بود اصلا همینه که من میگم شیمی علمی بی نظیر در جهان است ممنون استاد
عید سعید فطر پیشاپیش مبارک باد

آشنا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:53

سلام

علیک سلام و الرحمه الله و البرکاته

آشنا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

سلام دوست خوبم
این لطف استاد بود نه من! من کاری نکردم

سلام
راستی از استاد داروساز چه خبر؟ نکنه دارید کرم حلزون تولید میکنید؟

منتظر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:59

سلام
تشکر از این پستت دوست ماهر خودمون

آشنا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

سلام آقای قاسمی
ممنونم لطف دارید؛ اما من معادلات ندارم! دقیقا این سوپرایز ها رو قبول دارم
واقعا نمیشه انجام داد چون من سعیمو کردم اما اصلا امکانش نیست باید استاد اون درس حضور داشته باشه حتی برای تمرین پژوهش!

آرش قاسمی رجاء سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26

سلام به شیمیست های محترم.از پشتکاری که من از خانوم آشنا سراغ دارم،درس هایی مثل معادلات و شیمی فیزیک نمیتونه دلیلی بر کمکاری ایشون تلقی بشه.معمولا سورپریزها در مواقعی که انتظار نداریم،خودشون رو نشون میدن.افسوس که نمیشه رو مواردی همچون قضیه کرم حلزون یا همین واکنش کارتونی،عملی کار کرد چراکه اجازه درس تمرین پژوهش رو باید داشت و ما کوپن این درس رو سوزوندیمباشد که در کارآموزی یکاری کنیم

آشنا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:58

سلام
قبول دارم شرمنده ولی دارم له میشم! نمیخوام چیز بدی هم بزارم ولی چشم، تلاشمو میکنم... یه قول محکم که هفته بعد حتما چند تا پست میزارم ولی یک شنبه دو تا امتحان دارم الان نمیتونم این کارو انجام بدم بعد اون قول میدم پست بزارم...
به خاطر بد قولیم عذر میخوام این دفعه تکرار نمیشه

آشنا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

سلام
چشم حتما، به دوستان جواب میدم اما به خودم اینجا نمیتونم جواب بدم
منو به شک انداختید! بله نشون میداد؛ نمیداد؟

آشنا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:38

سلام
به نظرات کی جواب بدم!!؟؟
بله ممنون
میخواستم آواتار ها رو هم بگم که نشون نمیده ...

سلام
به نظرات هر دوست یا آشنایی که راهنمایی خواستند!!!
مگه قبلا آواتورها رو نشون میداده !!!
یا علی

م. حجتی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

سلام
نه نمیشه راستی به نظرات دوستان هم پاسخ بدهید.
دارم سعی میکنم در یک سنتر مناسب آپلود کنم تا قابلیت نمایش در وبلاگ را داشته باشه.
یا علی

آشنا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

سلام
واکنش کارتونی
استاد میشه اینو لطفا بذارید تو واسه خودتون؟ آخه این پست که واسه من نیست! چون نتونستم ادیتش کنم اینطوری گذاشتم، میشه لطفا درستش کنید؟

سلام
شما هم یکی از مدیران این وبلاگید تا جایی که یادم هست قرار بود تابستون اینجا رو آباد کنید تابستون هم داره تموم میشه و آبادانی این وبلاگ هنوز شروع نشده!!!
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.