شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

آمده ام ای شاه پناهم بده

آمده ام، آمدم ای شاه پناهم بده
خط امانی ز گناهم بده
ای حرمت ملجأ درماندگان
دور مران از در و راهم بده
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده




و قبر بطوس یا لها من مصیبه * الحت علی الاحشاء بالزّفرات الی الحشر حتی یبعث الله قائماً * یفرّجُ عنا الغمّ و الکربات


«این مرقد شریف امام پرهیزگار ، پاک ، راستگو ، شهید و وارث پیامبران و فرستادگان پروردگار ، هشتمین فرد از امامان معصوم اهل بیت پیامبر خدای جهانیان ، حجت خدا بر تمام موجودات عالم ، آقا و مولای ما ابوالحسن رضا ، علی بن موسی بن جعفر بن محمد بن علی بن الحسین بن علی بن ابی طالب ( علیه السلام ) ، که سلام و درود خداوند بر تمام آنان باد .


در روز 11 ذی العقده سال 148 هـ .ق در مدینه متولد و در آخر ماه صفر سال 203 از هجرت پیامبر ، در شهر توس شهید و این مرقد مطهر در سال 1418 هـ .ق بازسازی شد . »




« آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده / ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از درو، راهم بده / ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده / لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده »

التماس دعا



نظرات 10 + ارسال نظر
دبیر انجمن شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24

سلام من همین امروز از مشهد برگشتم و برای شما دوستان هم نمازخوندم و هم دعاکردم همچنین برای اساتید و به ویژه دکترحجتی اما امیدوارم ایشون هم برای من این کار رو بکنه استاد اگه نظر منو دیدی راستشو از طرفم نمازخوندی یا دعام کردی باشه
اما جواب آقا یا خانم غریبه اینو بدون که ما نیستیم که میریم حرم امام رضا(ع) بلکه اوست که برای ما دعوتنامه میدهد پس حتما استاد رو طلبیده و لیاقتش رو داشته لطفا مسائل شخصی رو وارد دین و اعتقادات نکنید
استاد سالم بری و برگردی
علی پشت و پناهت
ای کاش برای من هم مهربانی میکردی چون داری میری پیش کسی که ضامن آهوست و به من مثل بقیه کمک میکردی
التماس دعا

غریبه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:49

ی چی بگو بهت بیاد لطفا اسم امام رضا رو نیار

سلام
دفعه بعد بدون سلام نظر بدید مجبورم تایید نکنم
راست میگی اسم امام رضا رو آوردن لیاقت میخواهد خوشا به حالی اونایی که لیاقتشو دارن
التماس دعا

محیا حبیب زاده جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:55

سلام
استاد خوش به سعادتون خییییییییییییییییییلی التماس دعا
انشاا... قسمت تموم کسایی که عاشقن بشه واقعاً بهشته.

سلام
شما که زلالید واسه ما گناه آلوده ها هم دعا کنید
انشاءلله
یا امام رضا

آرش قاسمی رجاء پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:33

سلام به شیمیست های محترم.نمی دونم شیمیست های محترم اطلاع دارند یا نه.بایستی بگویم نقطه عطف دیگری بر دانشجویان علوم پایه رقم خورد.نقطه عطفی که اسامی ورودی ۸۸ را یدک می کشید.نقطه عطفی که در ابتدا خنده را بر لبان آن ها نشاند و در آخر یکی از تلخ ترین لحظات را نقطه عطفی که من ناظر رو به بغض فرو برد.چراکه در سال آینده و در سال ۹۳همین رویداد نقطه عطفی برای ورودی های ۸۹ خواهد بود.نمی دونم دوستان چقدر جشن فارغ التحصیلی رو دوست دارند.فقط همینو بس که برای من نوعی به حدی تلخه که از الان نمیتونم تصور کنم که سال آینده چه حسی خواهم داشت.زمانی که کلاه ها را بر سر می گذاریم و متنی سخت را می خوانیم چراکه به آخر یک بازه زمانی ۴ساله رسیده ایم و همه به راه خویش می روند و به خاطرات می پیوندند. ورودی های ۸۹ قدر خاطرات یک سال آتی را با تمام وجود بدانید.زیاده حاجتی نیست. اللهم عجل ولیک الفرج

موفقیت ، یک درصد نبوغ ، 99 درصد عرق ریختن

توماس ادیسون

الفحام چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

اهاااا الان فیلمو دیدم و فهمیدم....دارین میرین مشهد. دیگه شدیدا التماس دعا
تو عکس قبر امام هادی بود فکر کردم دارین میرین کاظمین
دعامون کنید طلبیده بشیم

سلام
عکس رو اشتباهی گذاشته بودم الان اصلاح میکنم.
شما که ناخالصی هاتون کمتره هر کجا که باشید به خدا و امام رضا نزدیکترید، من محتاج دعای تک تک شما دوستان هستم.
ان شاءلله به زودی زود طلبیده می شوید.
از ته دل براتون دعا میکنم.
التماس دعا
یا امام رضا
کاش من یک بچه آهو می شدم/ می دویدم روز و شب در دشتها/ توی کوه و دشت و صحرا روز و شب/ می دویدم تا که می دیدم تو را

الفحام چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

سلام
استاد دارین میرین کاظمین؟
التماس دعا داریم
دعا کنین مارو هم بطلبن

سلام
سامراء، کاظمین، نجف و کربلا ان شاءالله در پناه شما و دوستانتان به همراه سایر علاقمندان در قالب یک کاروان از دانشگاه ان شاءالله طلبیده میشویم.
یا علی

سیدعباس میراحمدیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:53

سلام
التماس دعا
التماسی وافر
خواهش
سوغاتی من التماس طلبیدن من
یا علی

سلام
ان شاءالله در پناه خانواده و با سلامتی کامل مشرف شوید
التماس دعا
یا علی

آشنا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

سلام
انشاالله
خیلی ممنون
محتاجیم به دعا
یا حق

سلام
التماس دعا

منتظر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

سلام
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
التماس دعا

سلام
محتاجیم به دعای خیر شما
التماس دعا مخصوصا بعد نماز صبح تون
یا علی

آشنا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:36

سلام
استاد واقعا ممنونم که این آهنگ زیبای استاد کریم خانی رو گذاشتید...
انشاالله بطلبن...

سلام
ان شاالله شما را هم بطلبند
برای همه تان دعا میکنم آنچه خیر است خیلی زود براتون اتفاق بیافته
التماس دعا
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.