شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

نمرات تغییر یافته تجزیه یک و دستگاهی

سلام

با تشکر ویژه از تمامی کسانی که با مشارکت علمی و حضور خودشان در کلاس تجزیه یک و دستگاهی مرا در ارائه هر چه بهتر این دروس یاری کردند. با کمال تاسف از آنجایی که مطابق قوانین آموزشی هر گونه تغییر در نمره برگه (به عنوان سند آموزشی) فاقد وجاهت قانونی است. تمامی نمرات برای تمامی دانشجویان به صورت جمع نمره میان ترم اعلام شده ی قبلی و پایان ترم واقعی آنها اصلاح خواهد شد.

از آنجا که اعلام نمره دراین وبلاگ خلاق مقررات قانونی است. لطفا تقاضای گذاشتن نمره را در این وبلاگ نفرمایید./

یا علی


نظرات 32 + ارسال نظر
انجامی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:43

salam astad aziz
ostad man vaghan mondam chera shoma mikhayn nomreye hamaro taghir bedid???!!!!????
man asan dar jaryane bahsa nabodamo nistam vali shoma hadaghal bayad nomreye kasaeero k eteraz daran taghir bedid, chera kasaee k mese man eteraz nadaran bayad to sardesar biyoftan???
dar zemn age bahs sare sokote amsale mane bayad bedonid k ma kamelan az vaze emtehan dadane khodemon motale hastim,va midonim shoma cheghadr erfagh va komak kardid

ostad lotfan ye bar dg tajdide nazar konid dar tasmimi k gereftid.


mamnun

بازیار یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 http://azadtajzie.blogsky.com

سلام
باعث خجالته بخاطر یه عده قلیل ,جماعتی حرص بخوره...

منتظر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

سلام استاد خواهش میکنم من الان گریه م میگیره
تو رو خدا نمره پاداش سمینار رو حذف نکنید...
یه سوال مدیر گروه چند شنبه ها دانشگاه هستن من شخصا برم ببینم چه خبره؟؟
استاد خواهش میکنم نمره کم نکنید از کسی...
نمره حضور در جلسه اول و حضور پیوسته در کلاسم حذف میشه؟؟؟استاد خواهش میکنم نمره کم نکنید...
لطفا اگه کسانی قراره برن اعتراض منم خبر کنید...
بعد استاد باور کنید من نمیدونستم به جاهای باریک میرسه مگرنه اصلا سکوت نمیکردم فریاد هم میزدم

سلام
آیین نامه آموزشی این شیوه های اصلاح نمره رو قبول نداره اما چون اعتراضی نسبت به اونا نشده بر حسب قانون تکرار به صورت یک سنت و عرف البته بازم بدون وجاهت قانونی در اومده، مطابق جلساتی که با مسئولین داشتم متوجه شدم هرگونه روی نمودار بردن و یا افزایش نمره به همه دانشجویان در این شرایط باز هم نوعی تخلف (شاید بیشتر از تخلف قبلی است) {البته اگر تخلفی در کار باشد}
یک دست خط از معاون آموزشی یا مدیر گروه یا مدیر کل آموزش بگیرید مبنی بر اینکه به همه نمرات 5 نمره 6 نمره اضافه کنم اینجوری من هم در دردسر نمی یوفتم. اینکه ایشان حاضر به دادن این دستور نیستند گواهی بر عواقب خطرناک این تصمیم خواهد داشت. نظر من هم از اول ابقاء نمره ها بوده الان هم هست و در آینده هم خواهد بود
اما دستور مافوق رو هم اجرا میکنم آنهم دستور کتبی تا دردسر بعدی آن برایم کمتر باشد.
یا علی

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

سلام
سوال بنده به خاطر همون بحث رصدیه که فرمودید
مطلب من هم 100 درصد تایید بوده و بس.
تایید این که واقعا نمره برگه برای هیچ استادی ملاک نیست
از بابت خشمی هم که سرکار آشنا گفتند ممنونم چون واقعا رگ سیدیم گل کنه دیگه تمومه

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:43

سلام

من با کسی مخالف نیستم من با بدی و بی عدالتی مخالفم...
البته اگه درست متوجه شده باشم
در ضمن من همیشه از اونایی که ازم ایراد سازنده میگیرین سپاسگزارم اینو بیشتر دوست دارم

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

سلام
عذر میخوام راستش متوجه نشدم فرمایشتون رو!!!

سلام
عرض کردم لطف نیست نظر مخالفه همون که قبلا گفتید

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

سلام
نظر لطف شماست

salam
in hamon nazre mokhalefe shoas ke gablan goftin

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

سلام
من زیاد ادبیاتم خوب نیست

بیشتر از این وققتتون رو نمیگیرم
همیشه سلامت باشید
یا علی

سلام
حتما متواضع هم نیستید!

حیدری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

سلام
استاد چرا درخواست تجمع و اعتراض رو پاک کردید؟

سلام
پاک نکردم فقط نپذیرفتم و گذاشتم در انتظار تایید

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:21

سلام
اعتقاد دارم فقط اینجا نتونستم ارتباطی پیدا کنم
استاد بدیش اینه که بچه ها زیاد همو نمیبینن که بخوان هماهنگ عمل کنن! الان همون قضیه دستگاها! من اصلا نفهمیدم آقای قاسمی به کجا رسید نامه شون! ایشون رو هم که نمیبینیم
تو این موردم یه ضرب المثلی هست که زل میزنه تو چشمای آدمو میگه خود کرده را تدبیر نیست؛ الان ممکنه بتازن ولی میمونن تو این کارشون...
راستی من فکر میکردم خودم زود جوشم؛ آقای میر احمدیان عصبانیتشون خشم اژدهاست

سلام
یک وبلاگ بزنید و معجونی از ادبیات مدرن و منحصر به فردتان را با شیمی مخلوط کنید و در ارلن بریزید در اولتراسونیک نداشته مان دیسپرس کنید و مواد نداشته مان را به او اضافه کنید و با دستگاههای خاک خورده مان آنالیز کنید و بگذارید تا خوب واکنش دهند شاید راهی برای ارتباط پیدا کردین!!
یا حق

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

سلام
ممنونم درست میفرمایید.
از خرد جمعی که سهله از سلاح کشتار جمعی هم لازم باشد استفاده میکنیم
فقط یه سوالی از تمامی استاد های گرامی دانشکده دارم
آییییییییییییییییییا اگر چنان چه شما نمره 20 در بین دانشجویانتان داشتید یا دارید این 20 با خلوص تمام از جبهه تلاشهای وافر دانشجو بوده است؟ (موارد استثنا را کنار بگذاریم)

سلام
مگه اینجا تمامی استادهای گرامی دانشکده حضور دارند !!
فقط من تنهام!
این نظر رو باید در وبلاگ آنها قرار دهید.
الان این مطلب شما تاییده تا رده
یا حق

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:51

سلام
من که باور نمیکنم 32 نفر چنین امضایی کرده باشند از دیگران هم درخواست میکنم چنین باوری نداشته باشند
درخواستی هم از استاد گرامی دارم شما به ما افراد در شرف ضرر چه پیشنهادی دارید؟

سلام
من پیشنهادی ندارم چون این وبلاگ توسط سایرین هم رصد میشود هر گونه پیشنهاد من به ضرر شما تمام خواهد شد. و با این تصور که من قصد تحریک شما را برای اعتراض داشته ام هر گونه حرکت شما بایکوت میشود از خرد جمعی استفاده کنید
یا علی

م.حجتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

سلام
در پاسخ یکی از دوستان که پرسیدن آیا نمره سمینار محسوب می شود یا خیر؟
باید عرض کنم که نمره سمینار جزو نمره میان ترم محسوب می شود اما پاداش سمینار که جزء شاخص افزایش نمره بوده حذف خواهد شد. من خودم هم از این موضوع بسیار ناراحتم ولی وجود خلا قانونی و 32 امضاء در اعتراض به این شیوه مرا مجبور کرده است.
یا علی

حیدری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

من پیشنهاد میکنم به دوستان عزیز که فردا ساعت 10:30 در دانشکده حضور پیدا کنن و به این مسئله بی منطق و من درآوردی مسئولان اعتراض کنیم و مانع اجرای این تصمیم بشیم،چون اگر این تصمیم اجرایی بشه تقریبا 90% این درس رو پاس نخواهند کرد
درخواست میکنم دوستانی که اینجا حضور دارند بقیه دوستان رو مطلع کنند
لطفا

سلام
متاسفانه مجبورم نظرتونو حذف کنم
با اجازه
یا حق

مسعود محمدی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:25

سلام شوکه شدم اما این اتفاق نمیفته هرگز به کوری چشم ۴تا بچه از خود راضی

سلام
لطفا توهین نکنید
متشکرم
یا علی

سیدعباس میراحمدیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:18

سلام
دارم به این فکر میکنم اگه قرار باشه نمره ها تغییر کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد از این اتفاق چه حوادث کیفری در پیش خواهیم داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف که این جا نمیشه چهارتا حرف درشت زد-
دوستان معترض به این قضایا دعوت بنده را از اکنون لبیک گویید
ضمنا ننگ بر این قوانینی که ذکر شد یعنی چند تا بچه میتونن اهدافشونو پیش ببرند ؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستان محترم که متضرر هستید کلاهتان را بالاتر بگذارید من که موهای بدنم سیخ شده از این همه پوچی و ذلت
و به یاد داشته باشید که نوش دارو بعد از مرگ سهراب به درد خودتون میخوره پس...

سلام
همان بهتره که خودتان را کنترل کردید!
قصه را خیلی جنایی کردین !
فعلا رستم شخص دیگری است و ما همه اسفندیاریم
البته چه فرقی میکنه رستم اسفندیارو بکشه یا سهراب و!
فقط از کشتن یکی خوشحال میشه و از اون یکی غمگین و دپرس
یا حق

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10

سلام
من خواستم حرف نزنما نشد
هیچی از دیوار حق عبور نمیکنه! ولی گاهی اوقات جواب کارامونو اینجا یا بهتره بگم این جوری نمیگیریم باید زمان بگذره... اصولا به قانون نیوتون خیلی اعتقاد دارم...اینجا قانون اول صادق بود و کلا قانون سوم!
اونم امریست طبیعی تمام افکار و اعتقادات افراد با هم همخونی نداره، منم تجربه شما رو ندارم...

سلام
زمان همیشه در گذره این ماها هستیم که تجربه بیشتری کسب میکنیم
بیچاره قانون دوم نیوتن که بهش اعتقاد ندارین (در قسمت پاسخ شکلک وجود نداره و گرنه یک شکلک مناسب براتون پیدا میکردم)
یا علی

آرش قاسمی رجاء شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:56

سلام به شیمیست های محترم.من نمیدونم چه افرادی قصد دارند با بچه بازی و هوچی گری به چه جاهایی برسند.فقط همینو میدونم که من نوعی با یک ترم درس خوندن و و زحمت کشیدن و کار گروهی با هم کلاسی ها و زمان گذاشتن برای سمینار کلاسی درس دستگاهی تونستیم نمره 18.5 رو بگیریم یا خیلی دیگر از دوستان که بالاتر از این گرفتند و لیاقت اون رو به شایستگی داشتند. این کسانی که هرمله گری بلدند و میخوان با اینجور کارا به نمره برسند سخت در اشتباهند. اگر خانم یا آقایی که کودکانه نامه جمع میکنی و میدوی پیش ولیت میخوای نمره بگیری باید درس بخونی.چکار کرده اون کسی که این ترم در درس دستگاهی 20گرفته و با بچه بازی یه عده نمرش باید بشه 12.بازی اینجوری نخواهد موند.از استاد محترم تقاضای رسیدگی داریم تا یه جماعت اسیر 4نفر نشه تا هرجور میخوان بازی داده شن

سلام
مثال شما نیازمند وضوح بیشتری است تا جماعت خواب زده و سوء استفاده گر را متوجه نماید.
فردی که شما مثال زدید تا جایی که اطلاع دارم نمره واقعی 12.5 رو کسب کردند که این نمره واقعی در 1.6 ضرب شده است که این 0.6 به عنوان شاخص فعالیت کلاسی و حضورشان به این ترتیب بدست آمده:
دو واحد بخاطر حضور مستمر
دو واحد بخاطر حضور در آخرین هفته ترم
چهار واحد بخاطر ارائه سمینار گروهی فوق العاده
دو واحد بخاطر مشارکت در فعالیت علمی
(دقیقا حضور ذهن ندارم شاید سمینارشان دو واحد و فعالیت علمی شان 4 واحد باشه. چک میکنم این مطلب بعد تصحیح خواهم کرد)
شاخص ایشان 10 محاسبه شده که در 0.06 ضرب و با یک جمع شده و در نمره 12.5 ایشان ضرب شده این 7.5 نمره توسط سلولهای خاکستری مغز ایشان در طول یک ترم جمع آوری شده و نباید با یک تلنگر متلاشی شود. خوب بود یاد میگرفتیم مثله ایشان با مشارکت علمی بیشتر هم انگیزه خودمان را افزایش بدهیم هم فضای کلاس را از حالت خمودی و رکود در بیاوریم هم نمره خوبی بگیریم و هم مطلبی را واقعا یاد بگیریم نه آنکه فقط حفظ کنیم
الان چک کردم نمره 12 یا 12.5 در دستگاهی نداریم که 20 شده باشد سه تا بیست وجود دارد که مربوط به نمرات 14.5 و 15.25 و 17.25 است!! اگر بیست دیگری هم هست که مربوط به نمره کل (جمع نمره میان ترم و پایان ترم) 12 است من خبر ندارم فعلا لطفا مرا آگاه کنید.
یا علی

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:49

سلام
استاد عذر میخوام انقدر رک حرفمو میگم ولی من هیچ وقت از شخصی تعریف نمیکنم واسه من یه رفتار خاص، ملاک نظر دادنه!
من خیلی جاها با شما مخالفم ولی اینجا میدونم کسی که کار خودش ایراد داره نصیحت و پیشنهادش کار جالبی نیست!! من فقط از عملتون تعریف کردم...
انقد طول موج بعضیا کمه که از دیواره بتونی و فولادی هم کاری ساخته نیست!پس دیگه حرفی نمیزنم تسلیم!

سلام
یعنی می فرمایید این فرکانس از خط حق هم عبور میکند.
ولی خورشید هیچگاه پشت ابر نخواهد ماند.
اندکی صبر سحر نزدیک است
در ضمن من هم همان جاهایی که با من مخالفید با شما مخالفم!
یا علی

حیدری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

مثلث کربلا سه ضلع دارد

حسینیان _یزیدیان _بی تفاوت ها!

نمی دانی در ریختن خون حسین بی تفاوت ها بیش از یزیدیان نقش داشتند

سلام
به کربلای دستگاهی خوش آمدید!!!
یا علی

حیدری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

سلام
استاد این افرادی که اعتراض داشتن مربوط به تجزیه1 بودند،تغییر نمره چه ربطی به دستگاهی دارد؟

سلام
هم تجزیه یک و هم تجزیه دستگاهی با هم بودند اما شروع کننده فردی از تجزیه یک بوده است تا جایی که من اطلاع دارم فردی با یک زنجیر بر گردن و یقه ای کاملا باز (بنا به توصیفات مدیر کل محترم آموزش)
یا علی

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

سلام
الان دیگه صداشون در میاد!
یعنی گاهی اوقات واقعا از کار "بعضی ها" در عجبم هیچ کدوم این شکلکا هم قیافمو توصیف نمیکنه!!
به قول یه بزرگی خوب بودن تو جایی که همه بدن جرمه! آدمای خوب باید تاوان خوب بودنشونو بپردازن...

این نیز بگذرد

سلام
بعضی وقتا خیلی زود دیر می شود.
اینقدر هم ازمن تعریف نکنید اول اینکه اونی که شما ازش تعریف می نمایید من نیستم چون خودم رو خوب میشناسم دوم آنکه اینکار باعث برانگیختگی بیشتر الکترون های لایه کا در برخی افراد میشود و اشعه ایکس حاصل هم مهار نشدنی است!!
یا علی

حیدری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

سلام استاد
این حرکت واقعا الآن خیلی عجیبه!چرا ما باید نمرمونو به خاطر یه عده باید از دست بدیم؟؟
آیا واقعا این چیزا باید با لات بازی حل بشه!!!!
من واقعا متاسفم برای اینجور رفتارا

سلام
بخاطر سکوتتان!
من تمامی تلاش خودم را در قانع کردن اعضای جلسه کردم اما با وجود پذیرش این شیوه اصلاح نمره (که بر پایه عدالت طراحی شده) شیوه دیگری را پیشنهاد کردند که اولا باز هم خلاف آیین نامه آموزش است (که با همین قاعده روش بالا غیر قانونی اعلام شد) و دوما منطبق بر عدالت نیست.
بهر حال من تا آنجا که در توانم بود از حقوق افرادی که در پناه سکوت خودشان باعث پررنگتر شدن اعتراض شده اند، دفاع کردم.
بهر حال یا این خلاء قانونی باید مرتفع شود یا برخورد قانونی با من صورت گیرد (به عنوان متخلف) یا به شیوه قانونی، نمره ها اصلاح شود.
یا علی

منتظر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:44

با سلام
ببخشید استاد اونایی که اعتراض کردن فقط نمره شون عوض میشه دیگه؟؟؟

سلام
اونایی که اعتراض کردن به نمره خودشون اعتراضی ندارن بلکه به میزان آفرایش نمره جماعتی که سکوت پیشه کردن اعتراض دارند. صحبت این است که چرا برخی سه وهفتاد و پنج نمره بهشون اضافه شده اما برخی دو و عده ای مثلا نیم. و این رو مصداق بارز ناعدالتی در نظر میگیرن.
من امروز در خدمت مدیر کل محترم آموزش ایرانشهر بودم ایشان هر گونه افزایش نمره به شکل نموداری یا اضافه کردن رو مخالف آیین نامه آموزش می دانند. و در جلساتی که با مدیر کارآمد و مجرب گروه و نیز معاون محترم آموزش داشتم بنا بر اصلاح نمره است. اما نظر ایشان این است که تصحیح به گونه ای انجام شود که اعتراضی صورت نگیرد و نظر من این است به گونه باشد که قانون تصریح کرده. و این قصه همچنان ادامه دارد.
یا علی

[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

استاد توروخدا ببریدرو نمودار اینجوری خیلی ها میفتن بالاترین نمره برگه تو تجزیه 1 10.75 این نمره رو به 14برسونیدبعد همه رو 3نمره روی نمودار ببرید


مچکریم

سلام
من امروز در خدمت مدیر کل آموزش بودم این شیوه علی رغم نظر شما خلاف قانون است اگر استادانی از این شیوه استفاده میکنن حتما اینقدر معترض برایشان وجود ندارد
یا علی

انجامی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:55

salam ostad Aziz
man alan fahmidam shoma ghasd darid nomreharo taghir bedid!!??!!
chera ostad?????
age intori beshe k ozah badtar mishe, chon khaili bishtar az baghe ha eteraz mikonan
ostad khaheshan nomreharo age mikhayn taghir bedin, bebarid ro nemodar, k hadaghal nomreha behtar beshe,na inke ba hazfe nomre faaliyat va... nomreharo badtar konid ostad khaheshan ye fekri be hale ma konid va age mitonid faghat bebarid ro nemodar{nomrehaye dg hazf nakonid}


ba tashakor

سلام
دست من نیست دیگه مطایق مقررات آموزش عمل می کنم
من هم دقیقا بر اساس شاخص عدالت روی نمودار برده بودم یعنی نمره واقعی هر کسی (اعمم از میان ترم و پایان ترم) در یک شاخص که از مجموع فعالیتهای کلاسی و جضور در کلاس ایشان بدست آمده بود ضرب میشد.
هر چقدر نمره واقعی بیشتر و هر چه عدد شاخص بیشتر بود افزایش نمره بیشتری شامل حال ایشان میشد. مقدار شاخص با موارد زیر افزایش می یافت.
حضور در چلسه اول ، آخر ، تمامی جلسات: هر کدام دو واحد
به ازای هر چهار درصد فعالیت کلاسی هم دو واحد
یعنی نمره هر فرد در این عبارت ضرب شده 1+0.06x
x میزان شاخص هر فرد را نشان میدهد که برای برخی از دوستان یک برخی 8 و برخی مقادیر دیگر بدست آمده است. دقیقا به میزان فعالیت و حضوری که در کلاس داشته اند
یا حق

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

سلام
کاشکی اونا با این موضوع که ما به حرف شما گوش دادیم واسه آوردن دستگاها یا علاقه به ارائه کلاسهاتون و... متوجه این موضوع میشدن که حق با کیه که از نظر من میدونن فقط...
یعنی اگه من بودم اول میدیم آدمی که روبه روم وایستاده (حتی اگه به اندازه یه لشکرم باشن) آدم موجهی هست یا نه بعد به حرفاش گوش میدادم!
اونا شاکین از وبلاگ داشتن شما یا این حرفا و کارا در صورتی که اگه کار کسی درست باشه از رو بودنش هراسی نداره! نمیترسه که با برخوردا مواجه بشه...
برام جالبه چرا این بحثا ترم پیش نشد!؟ از بس بی جنبه اند!!!
امیدورام.... فقط میتونم امیدوار باشم انگار

سلام
اگر ضرب کردن نمرات در یک شاخص متغییر که از میزان فعالیت کلاسی و حضور در کلاس بدست آمده خلاف قانون است. ضرب کردن در یک عدد ثابت و یا افزایش یک عدد ثابت به تمامی نمرات خلاف تر است.
یا علی

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:33

سلام
میدونید، اشکال کار اینه که اعتراض به نمره بقیه به حالت مقایسه ایه! یعنی میگه من از فلان شخص بیشتر بلد بودم من این شدم اون این طوری! خودشونو با دیگران قیاس میکنن نه با خوشون و فعالیت هاشون.
سکوت اون افراد هم به خاطر خودشونه؛ بعضیا فقط به خودشون فکر میکنند و بس! وقتی من نمرمو گرفتم دیگه به من چه ارتباطی داره برم وقت بزارم و فلان کارو انجام بدم...قضیه اینجوریه متاسفانه!

سلام
جامعه سکوت همیشه محکوم به شکسته و این سنت خداست.
یا علی

مدیریت شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

دوست و هموطن گرامی سلام
وب سایت همبازی در نظر دارد در جهت تبادل اطلاعات ، ایجاد همکاری مابین وبلاگ های آموزشی و نیز توسعه ی فضای آموزشی از طریق بازی برای تمام سنین امکاناتی را فراهم نماید. بدین علّت برای ایجاد ارتباط نیاز به ایمیل شخصی صاحبان وبلاگ می باشد.
لذا در صورت تمایل نشانی وبلاگ و ایمیل خود را به آدرس زیر ارسال نمایید
info@hambazi.org
نشانی اینترنتی وب سایت همبازی : www.hambazi.org
با تشکر
مدیریت سایت همبازی

مدیریت شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

دوست و هموطن گرامی سلام
وب سایت همبازی در نظر دارد در جهت تبادل اطلاعات ، ایجاد همکاری مابین وبلاگ های آموزشی و نیز توسعه ی فضای آموزشی از طریق بازی برای تمام سنین امکاناتی را فراهم نماید. بدین علّت برای ایجاد ارتباط نیاز به ایمیل شخصی صاحبان وبلاگ می باشد.
لذا در صورت تمایل نشانی وبلاگ و ایمیل خود را به آدرس زیر ارسال نمایید
info@hambazi.org
نشانی اینترنتی وب سایت همبازی : www.hambazi.org
با تشکر
مدیریت سایت همبازی

دوست عزیز
ما مسایل مهمتری داریم!!

آشنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

سلام
یک نفرم بود کافی بود!! مسئله سکوت بعضی افراد نیست مسئله "چیز دیگریست" به قول شاعر :

این روزها یکرنگ که باشی چشمشان را میزنی ؛ خسته می شوند از رنگ تکراریت؛ این روزها دوره ی رنگین کمان هاست...

یا علی

سلام
مساله این است که معترضان به نمره خودشان هم اعتراضی ندارند اعتراض آنها به نمره بقیه است. سکوت این 50 نفر برای من خیلی جالبه!
یا علی

استاد2 شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

وقتی اعتراض سی دو نفر بر سکوت 50 نفر غلبه پیدا میکند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.