شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

بدون شرح


               صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .


                                    



                                      صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .


صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .


                                                                                   صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .


صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .

                                                                                      صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .

صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .

                                                                                      صداقت تنها امتحانی است که نمیشود در آن تقلب کرد . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش قاسمی رجاء دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:55

سلام مجدد.آقای دکتر چون الان زمان انتخاب واحد و رفع و رجوع کلاس ها و از این دست مسائل هستش نمیشه رو اون موضوع مانور داد.از طرفی دکتر دادگر در این هفته بطور مرتب نیومده بودند و تلفنی هم نمیشد ایشون رو یافت.ضمن اینکه در هفته گذشته روزهای ۲و۴شنبه هم خودم اومدم دانشکده و ایشون نبودند. در اولین فرصت شروع ترم تابستون که ایشون در دانشکده هستند موضوع رو حضوری پی خواهم گرفت. البته امیدوارم این دلایل بر کمکاری من استدلال نشود واقعیت را گفتم

سلام
پشت این خواسته به حق شما دانشجویان من نیستم خودتانیت. پس لازم به پاسخگویی به من نیست. من فقط یک پیشنهاد دهنده بودم و بس. عرض کردم از طریق معاونت آموزشی ایرانشهر هم اقدام کنید.
یا علی

دبیر انجمن جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41

سلام اشتباه به عرضتون رساندن چون من به آقای دادگر گفتم چنین مطلبی را شما در سایت گذاشتید و در اتاق استاد پورسیدی هم بودند من گفتم آقای دادگر در زمینه حق با استاد حجتی است و حتی استاد پورسیدی حرف من را تایید کرد اما استاد دادگر گفت کپی این مطلب رو میخام و دوستان دیگر کپی گرفتند همین لطفا زود قضاوت نکنید
عید نیمه شعبان پیشاپیش مبارک باد

سلام
عید شما هم مبارک
شما اعتراض خودتان به نمره درس شیمی تجزیه را با این مطلب قاطی فرمودید. نظر شخصی من را از رو وبلاگ پرینت گرفتید و این مطلب رو هم از پست بعدی به اون اضافه کردید که
بین دو مفهوم تساوی (Equality) و عدالت (Justice) تفاوت‌های غیر قابل انکاری وجود دارد. نظر شما چیست؟



عده ای هستند که فقط سکوت را دوست دارند و اینقدر در گذشته خود خطای پنهان دارند که حتی از غرش یک آسمان ابری میترسند چه رسد به غار غار و واق واق!

ایشان حتی از صدای پای گربه بر برف شیروانی گذشته شان می هراسند.

اینها چه ارتباطی به تقاضای شما در تجدید نظر نمره تان داشته من درک نمیکنم.
بد نیست نگاهی به نظرات خودتان بندازید:
ممنون که به فکر دانشجویان هستید و قبل از انتخاب واحد این مطلب رو گفتید من حتما به عنوان دبیر انجمن این مسئله را پیگیری میکنم و امیدوارم که در این زمینه موفق باشم
باز هم تشکر
علی پشت و پناهتان

سلام
بله دبیر انجمن و اعضای آن نماینده دانشجویان هستند که زحمت زیادی را برای بالا بردن سطح درسی دانشجویان میکنند من و خانم ... حتما پیگیری خواهیم کرد و به امید خدا با پشتیبانی شما دانشجویان عزیز در این زمینه موفق خواهیم شد چون ما نماینده شما هستیم و من در این مواقع با هیچ یک از مسولین شوخی ندارم و نداریم و حق رو پس خواهیم گرفت
یاحق

فقط میتونم بگم متاسفم همین
یا حق

آرش قاسمی رجاء جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57

سلام به دوستان شیمیست.آدینه همه بخیر. برای بررسی صداقت یک شخص فقط می توان گفت که : رنگ رخسار خبر می دهد از سر ضمیر. با نگاه به چشمان یک شخص همه چیز معلوم می شود

سلام
بر شیمیست مشهور
این وقت صبح اونم روز جمعه دو تا حالت داره یا تا صبح بیدار بودی یا واقعا سحر خیزی!!!
قضیه دستگاهها رو تلفنی پیگیری کردید آیا؟
دبیر انجمن علمی تان نوشته های من را از این وبلاگ پرینت گرفته و تقدیم کرده به ریاست دانشکده با این آرزو که جوی بر ضد من بوجود بیاورد در حالی که در قسمت نظرات اینجا قول داده بود همکاری کنه، سعی کنید از وجود ایشان و امثالهم در این قضیه استفاده نکنید
حتما تلفنی پیگیری بفرمایید
و اگر جواب نگرفتید کپی نامه رو در دبیرخانه ایرانشهر شماره و تاریخ بزنید و بدید معاونت آموزشی
فقط مواظب دالتون ها باشید. آدمهای درستی به نظر نمی رسند
یا حق

آشنا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

سلام

چقدرم کمه!

سلام
ان شاءلله کم کم زیاد میشه
یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.