شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

نمرات نهایی شیمی تجزیه یک با کد 7002

سلام 

بدینوسیله

نمرات نهایی شیمی تجزیه یک با کد 7002           اعلام میگردد

رسیدگی به اعتراضات تنها تا ساعت 20 سه شنبه 7 اردیبهشت 92




به علت بی جنبه بودن برخی دوستان حذف شد.



تذکر مفید: مشارکت منفی به معنی اتلاف وقت کلاس، رعایت نکردن شئونات دانشجویی و مقرارات مندرج در آیین نامه انضباطی است.

نظرات 42 + ارسال نظر
رنجبر پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

بچه ها استاد خودشون متوجه شدن که نمره ها رو ناپلئونی دادن برا همین ریز نمراتو پاک کردن هر کس اعتراض داره روز یکشنبه ساعت 9 تشریف بیاره پیش دکتر دادگر

90 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:55

9015311369 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:57

are sharmande yadam raft..
havasam nabOod ke lazem

90 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

Salam ostad vaghtetun bekheir chera liste nomarat hazf rshod??

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:44

salam ostad..
shahkaramo emruz to karname didam...
harchand nomram khOob nashode vali alan harchi gashtam nomramo inja peida nakardam..
ehtemalan nomre mano ja andakhtin
dg farghi nemikone vali terme bad ke dar khedmatetOon hastam nomre mano yadetoon nareee
* BA TASHAKOR *

سلام
بعید میدونم نمره کسی رو جا انداخته باشم جز ...
شما هم که اسم خودتونو جا انداختین
امیدوارم شما ... نباشید
خدانگه دار

۹۰۱۵۳۱۰۵۷۱ چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40

سلام وقت بخیر استاد
استاد اصلا توقع دیدن این نمره رو نداشتم استاد لطفا تجدید نظر فرمایید خواهش میکنم استاد انصافا من دانشجوی بدی نبودم

سلام
شما به نظر درس خون میومدید وقتی پاسخنامه تان رو دیدم تعجب کردم
دانشجوی بد با خوب با عدد نمره سنجیده می شود. اگر فکر میکنید در رشته شیمی استعداد ندارید به رشته هنر بروید .
یا علی

ثمینه رشید سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

حرفهایتان متین استاد گرامی.اما گاهی برخی از اطرافیان با روحیه دادن و توجه انسان را به پشتکار جلب کردن باعث انرزی و انگیزه مان میشوند که این ترم شما همین اثر رو در پر انرزی بودن من داشتید.سربلند و سلامت باشید..

سلام
ان شاء الله سلامت و سرافراز باشید همیشه
یا حق

سبا قمبری سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:39

متشکـــــــــــــــرم

سبا قمبری سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

با سلام خدمت استاد گرامی
غرض از مزاحت امشب نمره ها ی به این درخشانی وارد کارنامه میشه؟؟

سلام
الان وارد کارنامه شده

9015311303 سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

سلام
یادتونه گفتم هر چی بیشتر سر کلاس فعالیت علمی داشته باشید به نفع تونه.
امیدوارم شما رو در کلاس های اینده نیز پرنشاط تر و پر انگیزه تر ملاقات کنم
یا علی مدد

samin سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

Salam ostad az hame zahamatetun mamnunam

9015310289 سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:45

استاد من خیلی خوانده بودم ولی سر امتحان نتونستم جواب بدم
میشه شما بزرگواری کنید ما رو نندازید تمنا میکنم

سلام
شیوه خوندنتو عوض کنید این نمره هم میمونه تا هر وقت خسته شدی بدونی اگر خیلی بخونی اما یاد نگیری نمره ات پایین میشه
یا علی

9015310289 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

سلام استاد

استاد خواهش میکنم نمره ها رو روی نمودار ببرید اخه بی عدالتیه یه سری از بچه ها نمونه سوال داشتن یه سری نداشتن

استاد ترم فشرده بود یه کم دلتون برامون بسوزه ما گناهی نداشتیم فقط زمان نداشتیم درس بخونیم

8815310297 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:48

استاد شرمنده.به دلایل شخصی،لطف کنید اسم منو فاش نکنید
با تشکر از شما استاد عزیز

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

8815310297

سبا قمبری دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

به خدا من خودم شخصاً تو این درس خنگم دیگه چی کارکنم اخه استاد

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

استاد سلام و خسته نباشید
استاد از اینکه لطف میفرمایید و جواب میدهید بینهایت سپاسگذاریم
استاد عزیز، در صورت امکان در خواست تجدید نظر و استفاده از نمودار نمرات را از شما سرور گرامی دارم
استاد نمره ی خیلی از بچه ها اینطور که شندیم از خودشون، زیاد جالب نیست و با توجه به اهمیت نمره ی این درس 3 واحدی، از شما سرور گرامی درخواست کمک داریم.خواهشآ ما را از الطاف خود بی بهره ندارید و برای اینکه حق کسی هم تضییع نشود از نمودار نمرات استفاده فرمایید
بینهایت از شما سپاسگذاریم

سلام
IP: 151.241.105.219
لطفا با نام خودتان یا شماره دانشجوی تان کامنت بزارید تا جواب بدم
یا حق

سید عباس میراحمدیان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:37

سلام
شما که منو راهنمایی نکردید !!!خیر با استاد بودم
شما هم انشاءالله موفق باشید

سبا قمبری دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

با منید؟؟

سید عباس میراحمدیان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

سلام
ممنونم از راهنماییتان

سبا قمبری دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

بله میدونم
دکتر حجتی تنها استادی هستن که واقعاً من قبولشون دارم
بلاخره صلاح میدونن دیگه
ولی واقعاً این جلو انداختن امتحانات خیلی به ما ضرر زد

سلام
ممنون که بالاخره جرات یافتید با اسم خودتون کامنت بزارید و در پناه ای پی و شماره چهار رقمی تان پنهان نشید
کلا تجزیه یک بچه ها خیلی ضعیفه خیلی
نه حوصله یاد گیری دارند نه قدرت خلاقیت
و همه از استوکیومتری فراری اند
یا علی

سیدعباس میراحمدیان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

سلام
اتفاقا این روزا حال و روز خوشی ندارم ولی همواره انسان منطقی هستم
با شناخت یک ساله ای که از دکتر دارم
اگر قرار باشد نمره ۹.۵ وارد کارنامه شما شود هیچکس نخواهد توانست نظر ایشان را تغییر دهد همچنین اگر بخواهند شما را پاس کنند این کار را به خواست خودشان انجام میدهند
موفق باشید

سلام
نمره گرفتنیه نه دادنی!!!
توکل به خدا داشته باش دنیا محل گذر س و غم ها فراموش شدنی و روزهای خوش آمدنی
یا حق

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

Aghaye mir ahmadian khoshhali na???!
Ostad toro khoda bebarid zire nomdar
Akhe 0.5 nomras dge dar haghe ki mikhad ejhaf she?? !
Ostad on code migan k nomone soal dashtan man nemidonam raste ya dorogh vali torokhoda zire nemodar bebarid bekhoda hamash 0.5 nomras

سلام
میان ترم تان روی نمودار برده شده (نه زیر نمودار)
توزیع نمرات قابلیت نمودار بردن نداره در ضمن بجث نیم نمره نیست بحث مشارکت کلاسی ها ست بحث تنبلی و عدم برنامه ریزی هاست
نمره تان قطعی هست مگر آنکه من در تصحیح یا وارد کردن نمره ها اشتباهی کرده باشم چون بشر جایز الخطاس
در غیر این صورت به هیچ عنوان نمره تان تعییر نمیکند
یا علی

سیدعباس میراحمدیان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:05

سلام

۱- دیده بودیم ۹.۵ رو درخواست ۱۰ کنن ولی۴ و۳ رو شرم آور والا...
۲- درعجبم اگه میشه این تعداد برگه رو از عصر تا نصف شب

تصحیح کرد پس چرا بعضی از اساتید گرامی ما رو جون به لب می کنن
۱۰-!!!!! اینقدر مهمه که ۳ تا ۹ رو هم شامل میشه:
خسته نباشید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

استاد سه واحده
تجدید نظر بفرمایید
خواهش میکنم

IP: 5.52.10.233
سلام
نمره نهایی تان است
جرات پذیرش و جسارت جبران را یاد بگیرید
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

وقتی فهمیدم همچین سایتی هست خیلی خوشحال شدم که حداقل میشه باهاتون صحبت کرد خواهش میکنم یه تجدید نظر کنید

سلام
خواهش میکنم خواهش نکنید و درس بگیرید برای ساختن آینده بهتر
یا علی

روم سیاه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

استاد ازتون خواهش میکنم نمره ی کل رو ببرید زیر نمودار

مهشید مصطفایی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:44

استاد من هم نمونه سوال نداشتم هم وقت خیلی کم بود.استاد بی عدالتی شد در حق کسایی که نمونه سوال نداشتن تورو خدا ببرین زیر نمودار

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

Vaghti nomreye kolo bebarid balaa faghat bomreye man balaa nemire.... Ostad be khoda vaght nadashtam dge ghasam e khodaro daram mikhoram :(

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

Ostad be khoda vaght nadashtam
Man alan paeentarin nomram to karnameye in termamdar hale hazer 18 e bekhoda vaght nadashtam ostad dge chejori ghasam bokhoram ?:((azaton kjahesh mikonam ostad 0.5 nomre faghat:((

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:35

Vaghean ostad baraye 0.5 nomre :((( toro khoda bebarid ro nemodar ostad be khoda tanbali nakardam:((vaght nesfe roz daashtam

سلام
نمرات 6 نمره ای میان ترم رو بردم رو نمودار
این نمرات نهایی ه و قابلیت نمودار نداره به بالاترین نمره نگاه کنید نوزده و بیست و پنج صدم
کاش شما نمره بالا می شدید من بیشتر از شما ناراحتم اما هیچ کاری از دستم بر نمی یاد
بالا بردن نمره شما تضییع حق بقیه است.
دیگه پاسخی ندارم به درخواستاتون بدم
یا علی

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

Ostad tanbali nakardam be khoda man sare kar miram az 8.30-5 sare karam az 28 om ta diroz 4 ta emtehan dadam neafe ro z forsat baraye khondan dashtam ostad :( khanesh mikonam ostad

سلام
شرایط تون برای من موجه نیست
برای مدیر گروه محترم شرح بدهید اگر قانع شدند به من دستور لازم رو میدن
نمره برگه تان واقعا پایینه
دارم از اون نمره آزمایشگاه تان پشیمون میشم
یا علی

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:30

Ostad toro khoda javab bedid :((( akhe... Yani chi??

سلام
بعضی اوقات سکوت بهترین جوابه
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

سلام

استاد ، ظاهرا دیگه حوصله ی جواب دادن رو ندارین

1817 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

Salam ostad
Toro khoda javabe maro ham bedin:(( khahesh mikonam
Ostad be khoda sharayetam khob nist mansate kar miraftam 4 ta emtehan dashtam nesfe roz vaght daahtam lotf konid bebarid ro nemodar:(

...
سلام
یکم تلاش کلاسی تان رو می بردید بالا
انتظار اینقدر تنبلی نداشتم از شما
یا علی

دانشجوی خوب شما دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

چه زود تصحیح شد!

سلام
دانشجوی خوب اول سلام میکنه!
دانشجوی خوب دانشجوی درس خونه!
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30

Ostad toro khoda in 0.5 nomre 0.25 ro 10 bedid bekhoda kheilie baz biyaym in se vahedo bardarim bare sevome har baram ba un nomre:(;

زهرا ارزانی پور دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 http://r.kazemi7198@yahoo.com

سلام استاد زهرا ارزانی پور هستم.استاد خواهش میکنم نمره قبولی ام را بدهید مشروط نشم به خدا شرایطم جوریه که اگر مشروط بشم باید ترک تحصیل کنمتروخدا نمره قبولی روبدید بخدا شرایطم بدهاگر برایتان امکان دارد تجدید نظری در نمرم انجام بدید.متشکرم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06

استاد توروخدا٠.٢٥ بدین
من مشروط میشم ازتون خواهش میکنم
ببرید رو نمودار.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08

استاد این نمره ها رو نمودار نمیره؟:

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55

Oftadan kheyli behtar az 10 shodane

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:04

سلام


استاد این نمره های ٤ و ٣ و. ٢٠٥ رو دقیقا میذارین تو کارنامه یا فقط میخواین دست گلشون رو نشون بدین و تو کارنامه بهشون کمی بالاتر میدین ؟ آخه سه واحدیه ، این نمره ها واسه سه واحد خیلی وحشتناکن مگر اینکه شئونات دانشجویی رو رعایت نکردن و مبی خواین تنبیهشون کنید ، اونوقت همین نمره ها رو یه راس میذارید تو کارنامشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.