شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

فال حافظ

سلام

شاید حافظ هم حال منو داشته که این رو سروده:

نظرات 15 + ارسال نظر
آنتی آشنا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

شاهد نباش چون بیکارتر از شما کسی نیست.

من شمارو اصلا حساب نکردم که بخام ازتون متنفر باشم,فقط خواستم خودتونو بیشتر بشناسی.

من امروزم رو واسه تحقیق گذاشتم ولی معلوم شما خیلی وقت دارین واسه این محیط های مجازی.
امیدوارم خوشی هاو رویا پردازیهاتون به عمل بپیونده.

یا حق

IP: 2.178.141.196
سلام
آقا یا خانم
آنتی آشنا
فرستاده حق
یا هر اسم مستعار دیگه میخاهی روی خودتان بزارید
اگر بخواهید اینجور به حاشیه پردازی ادامه بدهید مجبورم بر خلاف میل باطنی ام که ایجاد محیط آرام و صادق برای تبادل نظرات است، نظرات شما رو حذف کنم این از اولین نکته
اما دوم اینکه
نمی دانم برای چی با گارد مخالف وارد وادی وبلاگ شدید از لحن حرفاتون بوی معرفت و انسانیت به مشام نمیرسه

و سوم اینکه
من نیز امیدوارم رویاپردازی های شما در این شب زیبا زودتر به عمل بپونده و از همه مهمتر رنگ حسادت از چهره شما زدوده شود
آمین یا رب العالمین
یا علی

آشنا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

سلام
اصولا وقتی آدم به کسی میگه عزیز اول از همه احترامشو نگه میداره!
در ضمن خیلی از شما ممنونم... جمله ی کوروش رو شنیدید که میگه از آنهایی که از من متنفرند ممنونم چون آنها مرا قوی تر میکنند!!؟؟؟ پس تشکر!
بعد اینکه اگه اون موضوع از نظر شما به من مربوط نبود این موضوع به شما ارتباط پیدا میکنه؟
آدم روشن فکر گرامی!!!! کسی که از دیگران ایراد میگیره خودش نباید اون نقص رو داشته باشه! در ضمن شما مطمئنی که واسه پیدا کردن یه مطلب علمی اومده بودید چون در عمل داریم چیز دیگه ای رو شاهدیم!!

... پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

امام علی ( علیه السلام ) : ادب زینتی است که هرگز کهنه نمیشود

آنتی آشنا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02

ولی آشنای عزیز به همون حدی که فکرشم نمیکنی داغونی .

چقدر وضع بدی شده که آدمای تحصیل کرده ی این مملکت طرز برخورد و رفتارشون عین آدمای عقب مونده از جامعه و پیشرفت شده. فقط باید این مملکتو به خدا سپرد.

IP: 2.178.87.53

آشنا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32

سلام
وای خدای من شما منظور منو بد متوجه شدید...
من هیچ وقت این کارو نخواهم کرد!
منم دقیقا منظورم همینه! آخه هرچی فکر میکنم میبینم گفتنش بهتر از نگفتنشه اما شاید حکمتی تو کاره که انقد از من اصرار از شما انکاره
اصولا انقد آدم داغونی نیستم تا درد دلای دیگرانو پیش کس دیگه ای بگم...
اصلا قصدم این نبود
باشه میام اگه شد میگم

سلام
هر کاری که صلاح می دانید انجام دهید
یا علی

آشنا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23

سلام
قصدم اصلا پنهان کاری نیست و کاملا میدونم چرا این نظرو دارید اما نمیخوام در اون حد وارد این جریان بشم ... و اینکه این بحثو به وب شما بکشونم فقط میخواستم یه چیزی رو به شما بگم همین...

سلام
مساله ای رو که با یک عذر خواهی ساده و اظهار ندامت زبانی میشد حل کرد اینقدر پیچیده شده که به این راحتی قابل حل نیست.
نمیخام در مورد حریم خصوصی افراد مطلبی به من انتقال بدید چون به نظر من آدمی در مقابل هر دانسته ای که بهش میرسه مسوولیتی داره
یا حق

آشنا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08


وای...
من باید قبلش به شما چیزی رو بگم...
اگه میشه تو ایمیل جوابمو بدین...ممنون

سلام
با پنهان کاری مخالفم اگر مطلبی هست به مدیر گروه ، معاون آموزش دانشکده یا رییس دانشکده منتقل کنید لطفا
یا حق

آشنا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:44

سلام
استاد من خیلی وقته منتظرم!!!! جوابم نصفه موند!
من باید چیکارش کنم؟؟؟

سلام
کدوم جواب؟
اگر دوستون بزاره فردا در مورد حل این مشکل با مدیر گروه جلسه دارم
یاحق

1031 سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

سلام استاد.خسته نباشید.لطف کنید جواب سوالی که پایین عرض کردم رو پاسخ بدهید ، میترسم سه روز که فرمودید تموم بشه و دیگه نتونم درخواستی داشته باشم !!

سیدعباس میراحمدیان سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

سلام
سوز دل شما مرا هم سوزاند
ناراحتی شما موجبات غم بنده را سبب شده
ولی باز خوش به حال شما ......
چون حداقل کسی هست که بدون چشم داشت غمتان را بخورد
آنقدر تحت فشار هستم هیچ راهی هم ندارم این ترم بد ترمیست بد

... سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

اگر خداوند شما را یاری کند ، هیچکس بر شما پیروز نخواهد شد!
و اگر دست از یاری شما بر دارد ، کیست که بعد از او ، شما را یاری کند؟! و مومنان تنها بر خداوند باید توکل کنند

( سوره مبارکه آل عمران ، آیه 160 )

سلام
ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:44

سلام

"این نیز بگذرد"

سلام
می گذرد اما خستگی اش رو تن آدم می مونه شدید
یا علی مدد

آشنا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:05

میان قلب من اندوه جاریست
دلم تنها و بی کس چون قناریست
چو گل در خاک گلدانی غریبه
درون پوسیده و ظاهر بهاریست
شکستم سوختم طاقت سر آمد
بگو با من:دوایت """"بردباریست"""...........

آشنا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:51

سلام
این طوری نگاه کردن به بعضی مسائل جز درد دل و ناراحتی و شکستن قلبمون چیز دیگه ای به دنبال نداره...
ناراحت نباشید استاد

آرش قاسمی رجاء سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:39

خسته نباشید آقای دکتر.من بایستی مجدد از جانب شخص مورد نظر در کلاس حل تمرین دستگاهی امروز عذرخواهی کنم. اگر واقعا عادلانه قضاوت کنیم بچه های دستگاهی در ترم جاری هیچ حاشیه ای نداشتن برای همین از شما مجدد تقاضامندیم با بزرگواریتون مشکل کوچک امروز رو به فراموشی بسپرید و کمافی السابق با بچه ها همانگونه مهربان رفتار کنید چراکه شما همواره به فکر بچه ها هستید و باید قدردان شما باشیم. مجدد و صمیمانه از شما عذرخواهی می کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.