شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

برخی نمرات آزمایشگاه

سلام

درصد خطاهای فردی و گروهی دانشجویان در درس آزمایشگاه شیمی تجزیه 2




تعداد غیبتها

درصد خطای قابل قبول

درصد خطای

شماره شناسایی

امتحان عملی-فردی

امتحان عملی- گروهی

1

5

9.4

6

1817

1

5

9.8

6

1457

 

 

 

 

 

-

5

11.3

7

1547

-

5

7.2

7

0298

1

5

16.9

7

0276

 

 

 

 

 

-

5

20.9

22

0726

1

5

18.2

22

1356

-

5

13.1

22

0658




نظرات 16 + ارسال نظر
آرش قاسمی رجاء سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20

صبح شیمیست های جوان به زیبایی.صبح شما هم به زیبایی آقای دکتر.میدونم آواتورم کمی دل آدم رو بدرد میاره ولی خیلی بامزس.در این مورد تجدیدنظر بفرماییدو باید رو نکته ای دست بزارم که از روان شناسی فوق العاده خوب میدونید. البته من نوعی که نمونه آزمایشگاهی خیلی خیلی ساده ای هستم.باشد که از این نکات پند بگیریم و در ۲ترم آخر(ایشالله) بیشتر یاد بگیریم

آرش قاسمی رجاء دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:33

سپاسگذارم از پاسخ خانوم الفهام.چقدر خوب میشد که موارد اینگونه حل بشهدر مورد کلاس گذاشتن بعضی ها اینکه فکر کنم نیت بهتری دارند.مثلا اینکه یخ تعارف رو بشکنن و کمی مدرن تر دوستان رو به اندیشه سوق بدن.بعضی ها که کلاس نمیزارن.ناچیزتر از اونین که کلاس بزارن ولی بعضی ها گویا از مهارت های خاصی همچون ترجمه و مکالمه به میون میارن.البته اسم این کلاس گذاشتن نیستا

سلام
آرش خان لطفا فکری به حال آواتورتون بکنید این روزا قلب من و بعضی ها مثله من خیلی زود شکسته میشه به فکر قلب ماها هم باش.
همشه گفتن تواضع عمدی باعث فرود میشه نه صعود!!!!!
اگر لیاقت کلاس گذاشتن نداشته باشی و کلاس بزاری خیلی بی کلاسیه
در چنین شرایطی اگه کلاس نزاری نوعی فروتنی یه که امام صادق (ع) فروتنی رو یکی از عوامل دوستی و جلب محبت می دانند.
در چنین شرایطی اگر کلاس بزارید خب گذاشتید دیگه حقه تونه
تا کور شود هر آنکس نتواند دید
بعضی کلا کلاس میزارن چه لیاقت داشته باشن چه نداشته باشن.
این خوب نیست دیگه باور کن ضررش به مرور خیلی بیشتر از نفعش خواهد بود
یا حق

سیده ملاک الفحام دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

سلام

جواب به اقای قاسمی رجا : والا ..... همه باید وطنی باشن.
ولی من چون این همه زبون بلدم وقتی این توریست ها رو می بینم مخصوصا تو مشهد ، راحت باهاشون حرف می زنم . اینقده کیف می کنن اونا...
ولی از شوخی گذشته ، به نظر من ، باید واسه زبان وطنی خودمون احترام قائل بشیم . زبان انگلیسی رو باید یاد بگیریم واسه مقطع فوق لیسانسمون ولی نه اینکه هی مثل بعضیا کلاس بزاریم که زبان انگلیسی بلدیم ... مگه فارسی چشه؟! ... خودمون به خودمون ارزش می دیم و خودمون ارزش خودمون رو کم می کنیم ،بستگی داره کدومو انتخاب کنیم.

سلام
منظورتون از اینکه مثله بعضیا کلاس بزاریم کی بود

ashena دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:17

salam
bashe pas mozahemetoon misham
mezah bood albate inja maloom nemishe ba kodoom z!!
haminja soalamo miporsam...
bebakhshid k man inghadr soal miporsam.. fekr konam mano shabihe alamat soal mibinid
hamishe salamat va khandan bashid
ya ali

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52

آرش قاسمی رجاء دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:49

صبح شیمیست های جوان به زیبایی.از دوستان خواهشمندیم با زبان انگلیسی به هیچ عنوان با خانم الفهام شوخی نکنن.سعی کنیم وطنی صحبت کنیم.ولی اگه من درست احساس کنم اینکه ما از نژاد فارسیم.زبان ما فارسی است.پس چرا زبان عربی استفاده کنیمو یا حتی سوری و لبنانی

آشنا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:01

سلام
استاد شما سه شنبه دانشگاه تشریف دارین؟؟
صادقانه بگم امروز اصلا هوشو حواسم سر جاش نبود
سوالمو نصفه پرسیدم و توضیحات شما رو هم نصفه فهمیدم
اصلا یادم نمیومد چی به چی بود!

سلام
هستم اما انگار نیستم
چون وقتم بی نهایت پره
یا حق

سیده ملاک الفحام یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

فقط جهت مزاح بود . مسخره نکنید

آشنا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

سلام
حق کاملا با شماست اشتباه نوشتم، اما این رو هم گفتم که عربیم خوب نیست!
من نمره عربیه مدرسه ام همش از 10 نمره 0.5 بود!!! آخر ترم با خوندن ایاد فیلی 18.5 شدم....
آقای میر احمدیان از نظر من با این اتفاقاتی که تو این چند روزه و به خصوص دیروز و امروز افتاد، همه ماها تو اون دوران گیر کردیم! اما یکی از لحاظ پاکی و یکی از لحاظ های دیگه...
بهتره همدیگرو مسخره نکنیم چون هممون ایراد داریم حالا هرکس به نحوی...
به قول دکتر شریعتی: اگر گناه وزن داشت/هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد/تو از کوله بار سنگین خویش ناله می کردی…/و من شاید کمر شکسته ترین بودم....حالا اینو بسطش بدین
و باز هم اون سه نقطه های اعجاب انگیز...
از همه لحاظ سلامت باشند همه..
یا علی

سیدعباس میراحمدیان یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

سلام
از این یادداشت سه برداشت میشود:

۱-آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ شما چقدر بلدی؟؟؟؟؟؟
۲-همه کاره و هیچ کاره
۳-هنوز در دوران راهنمایی به سر میبرید(دل همتون بسوزه)

سیده ملاک الفحام یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:55

عربی من خوبه.سوری و لبنانی هم بلدم .انگلیسیم هم هییی بد نیست. فارسیم هم خوبه .جدیدا می خوام ترکی هم یاد بگیرم تا با دوستام و همسایه هامون ارتباط خوبی بر قرار کنم.دل همتون بسوزه

آشنا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:30

سلام
بله حق با شماست، کاربرد لغات مناسب مهمن ولی منم قصدم ایرادگیری نبود و عربیه خوبی هم ندارم!! بیشتر مضاح بود شوخی جدی شد انگار
موفق باشید

سلام
فکر کنم منطورتون مزاح باشه نه مضاح
شایدم چون من عربی ام ضعیفه فکر میکنم مزاح درسته!!

یا علی

آرش قاسمی رجاء یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:19

سلام به شما خانم آشنا.من در جملم هم بیان خودم رو کامل آوردم خصوصا در داخل پرانتز گرچه سواد علمی عربی من خیلی پایینه ولی دیگه خیلی سخت نگیرید

آشنا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

سلام
این آزمایشگاه و آز معدنی گرچه توشون خوب نبودم اما برام نقطه شروع خیلی خوبی بود... با سپاس فراوان از استاد خیلی خوب این درس ها
و اینکه دوست گرامی، آقای قاسمی، سوء لغتی عربی به معنای بیماری است. ما هم سعی می کنیم نهایت استفاده را ببریم، گرچه که میدونم اساتید محترم ما رضایتی از کار ما ندارند که انصافا حق هم دارند....
گرچه آزمایش ها رو گذروندیم اما هنوز هم میشه از این افراد یاد گرفت؛ به قول خود دکتر حجتی ارتباطتون رو با اساتیدتون قطع نکنید!
یا علی

سید عباس میراحمدیان شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:41

سلام
خیلی هم خوب

آرش قاسمی رجاء شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:23

سلام.مثل همیشه دقیق و حساب شده.دهم به دهم.افسوس که قسمت نبود همچین آزمایشگاهی برای ما جامه عمل بپوشونه.ما که چیزی یاد نگرفتیم ولی امید که دوستان از آزمایشگاه فوق حداکثر سوءاستفاده علمی (در جهت مثبت)رو برده باشند ایشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.