شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

سوالات شیمی تجزیه در آزمون سراسری 91 کارشناسی ارشد

با آرزوی توفیق روز افزون و پیشرفت علمیتان...  

نظرات 4 + ارسال نظر
آشنا جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:07

سلام
استاد من بعضی هاشو حل کردم اما همشو نه! آخه من که فقط تا تجزیه2 بیشتر نخوندم بقیه شو نمیتونم حل کنم بلد نیستم
گفته شده تا بیستم جوابا میاد بیرون فکر کنم صبر کنیم اونو بزاریم در دسترس بچه ها بهتر باشه تا راه حل های من،موافق نیستید؟؟

سلام
بهتر نیست اجازه بدید سوادمان در محک جواب های سازمان سنجش قرار بگیره!!
قسمت دستگاهی را خودم جواب میدم!
جواب هاتونو واسه من بفرستید تا من چک کنم قبلش اگر هم جواب غلط داده بودیم به گردن من!
فکر میکنم باید جسارت پذیرش اشتباه را داشته باشیم تا هم در آینده کمتر اشتباه کنیم هم انگیزه بیشتری برای یادگیری در آینده کسب کنیم
یا حق

م. حجتی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:44

سلام
پس کو این جواباش!
یا حق

محیا حبیب زاده چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

ممنون لطف دارید.
انشاا... مفید باشم.

محیا حبیب زاده چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:16

سلام خدمت استاد محترم و همه دوستان
استاد اینم میل بنده اگه لطف کنید بنده رو هم همکار که نمیشه گفت دانشجوی این وبلاگ بفرمایید ممنون میشم

سلام
دست نیاز ما به سوی همکاری شما به هر صورتی که جستجوی دانش شما اقتضا کند ارسال شد.
امید که دانش شما چراغ راه تاریکی ما باشد
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.