شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

بررسی سوالات شیمی تجزیه کارشناسی ارشد سال 91

سلام

آقای!!! آشنا لطفا سوالات کارشناسی ارشد تنها قسمت تجزیه را به صورت زیر و در صورت امکان با جواب تشریحی در این وبلاگ قرار دهید.

با تشکر

یا حق

http://s3.picofile.com/file/7677911284/tajzie91q123.jpg


پاسخ سوالات به زودی در همین وبلاگ



نظرات 12 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:47

سلام
من هیچ کاری نکردم انجام وظیفه بود
شما زحمات بیشتری برای ما میکشید.
من این ترم 20 واحد درس اختصاصی و اختیاری دارم که الان نمیدونم انگیزه ام از این کار چی بود که اینکارو کردم و حتی عمومی هم برنداشتم
بعد دارم مطالعه میکنم چون قراره یه کار سنتز انجام بدم برای ISI گرامی که خیلی ازم انرژی میگیره اما از طرفی انرژی هم میده
امیدوارم بتونم از پسش بر بیاماین برام شروع مهمیه
یادتون میاد تو اون یکی وبلاگ نوشته بودم دو نفر کلی انرژی به من میدن که من اصلا احساس خستگی نمیکنم؟؟
همه ی این کارا واسه اون انرژی اس...
با سپاس فراوان از شما
در پناه حق سلامت باشید

سلام
" برای ISI گرامی " برام خیلی آشناس!
واکنش گرماده و گرماگیر شنیده بودم اما نه تا این حد
زنده باد انرژی
زنده باد 20 واحدی
یا حق

آشنا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

سلام بر استاد گرامی
باور بفرمایید خیلی سرم شلوغه... دارم تلاشمو میکنم...
الان در حال تایپم
من این ترم زیر بار فشار دارم مثل تام و جری با زمین یکی میشمچهار روزه دارم شبی 2ساعت می خوابم
حل شدن اینا تو مغز خسته خیلی سخت تر از حلالیتشون تو آبه!!!
ولی به روی چشم کاری که قبول کردم رو باید به خوبی انجام بدم
در اسرع وقت تمومش میکنم و میزارم تو وبلاگ...
یا علی

با عرض سلام خدمت آشنای گرامی
از بابت تهیه و توزیع یک عدد پوآر سالم و اهدای آن به آزمایشگاه عمیقا از زحمات بیدار خوابانه ی شما تقدیر و تشکر میکنم.
از اینکه شبانه روز دو ساعت به خواب شریف اشتغال دارید متعجبم و بیشتر از این بابت که چطور وقت خود را بجز دیدن کارتون شاد و اکشن : تام و جری"
پر میکنید
این نکته را در نظر بگیرید که تنها مواد ناقطبی در آب خوب حل نمی شوند و گرنه هر ماده ای قطبی یا یونی که انرژی شبکه زیادی نداشته باشه توسط قدرت عظیم اعطا شده به اتم های اکسیژن و هیدروژن آب ، قابل حله.
البته امیداورم حل شدن آنها در ذهن شما هر چند دارای سینیتیک کندی است اما با پایین آوردن سطح انرژی آزاد گیبس تان همراه باشد
باشد که قدری از زحمات شما با لذت انتشار آنها و استفاده سایر دوستان از آنها جبران گردد
زیاده حاجتی نیست
موفق باشید و سلامت
یا علی مدد

م. حجتی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:16

سلام بر آشنا
پس این سوالات و حل شان به کجا رسید نکنه میخاهید اونارو داخل آب حل کنید
یا حق

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:31

سلام
نه برام سخت نیست انجام میدم با اشتیاق تمام
ممنون
یا حق

سلام
موفق باشید
یا حق

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:22

سلام مجدد
اصلا بهتره با این حرفام ناراحتتون نکنم
استاد من فکر کردم شما جوابای خود این نشرو میخواید!! خودم حل کنم بزارم!؟ اگه غلط بود چی!! باشه من حل میکنم،تلاشمو میکنم.
یا حق

سلام
اگر نوشتن فرمول ها براتون سخته. تا آنجا که می توانید حل کنید در برگه با خط خوش و بعد آنرا اسکن نموده و در وبلاگ قرار دهید.
یا علی

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:14

سلام
در مورد من اصلا اینطوری فکر نکنید استاد، خواهش میکنم. من عمدا با اون ایمیل براتون فرستادم و با ایمیل آشنا نفرستادم که برای شما مشخص باشه من کیم...حتی با اینکه برای هر دو تا میلم دعوت دادید با اون ثبت نام نکردم که کاملا واضح باشه! گرچه میدونستم شما متوجه شدید من کی هستم،تو کامنتای قبلی هم اینو عنوان کردم...
من این اطمینان رو بهتون میدم که تا حالا روراست تر از من ندیدید!!!خیلی اوقات با این روراست بودنم کارم خراب شده... همش به من میگن زبان سرخ سر سبزت دهد بر باد!!!
ببینید حتی الان که دیگه صد در صد میدونم منو میشناسید بازم خیلی رکم...ذات من اینه!!!
عذر میخوام اگه باعث اذیت شدنتون شدم،شرمنده
ازتون ممنونم استاد بخاطر زحماتتون
یا علی

سلام
اگه نظرات را دنبال میکردید در قسمتی از یاداشت ها حرف از آزمایشگاه هم به میان اومد!!!!!!!!!!!!!!!
یا علی

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:04

سلام
ممنون ملاک جان که گفتی!!!چرا ضایع میکنی خب!!!
چه بامزه سوژه جالبی بود،داشتم فکر میکردم چرا آقا!!!؟؟؟؟

سلام
شایدم میخاستید کلا شناخته نشید این کارو کردید
یا علی

سیده ملاک الفحام یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

سلام

استاد بی زحمت یه قالب قشنگ بذارین برای وبلاگمون

سلام
زحمتش گردن شما!!!
فقط بگم اینو که وبلاگ علمیه!
یا حق

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

سلام
راستی استاد ساچمه هرو رد کردم سر جاشولی انگشتم درد گرفت...

سلام
پس از فردا هر کی انگشتشو گرفته بود میشه آشنا!!!!
یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

سلام.
میدونی چرا استاد نوشته اقا؟

چون تو شناسه ی کاربریت نوشتی جنسیت آقا

سلام
دقیقا
یا علی

س ع.م یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:12

سلام
اگه از این کارا بکنیم که توژه توپه توپه
ای ول دارید

سلام س ع م
ادم یاد الف لامیم میم
ذلک الکتاب
می یوفته
ولی این اتفاق با همکاری شما می یوفته
فقط اصطکاک نباشه انشالله سرعت مان هم خوب پیشرفت میکنه
یا علی

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

سلام
آقا!!!!!!!!!!!
چشم استاد میزارم فقط جواب تستا رو دارم ولی تشریحیشونو ندارم

سلام!!!!!!!1
پس این همه مدت در دانشگاه چی یاد گرفتید!!!!!
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.