شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

تشکر-------شکایت

سلام  

اسلاید جلو جلو به عنوان پیش مطالعه که استاد زحمت کشیده اند در وبلاگ قرار داده اند تنها ۶ بار البته تا الان دانلود شده -تازه اگه هر شش نفرمون کامل اسلایدها رو دیده باشیم - جناب استاد عنایت بفرمایید بچه ها بی خبر بوده اند(شاید) وگرنه اکثرا استقبال میکردن به هر حال سپاس از لطفتان

نظرات 6 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:05

سلام
بله توضیحاتتون رو متوجه شدم که کجارو اشتباه کردیماز این به بعد حواسمو بیشتر جمع میکنم.
از این بابت خیالم راحته که شما اینکار رو میکنید اما بیشتر دوست داشتم بچه ها تو فکر یاد گرفتن بیوفتن نه سرهم کردن!!
ممنونم از توجهاتتون
استاد اصلا متوجه نشده بودم اینم یه نوع خطاء دیگه از نوع بی توجهی آزمایشگر... تا کامنته ملاک خانومو دیدم زود رفتم درستش کردم کلی هم به خودم خندیدم
یا حق

سلام
شما آنچه را که فکر میکنید درسته انجام دهید رفتار درست ما بهترین عامل برای تغییر دیگران است و صد البته اهرم زور فقط در کوتاه مدت موثر است و روی حافظه ی از نوع موقت فقط.
و روزی فرا می رسد که همه سزای تمامی فعالیت های خود را خواهند دید و آن روز دیر نخواهد بود.
هر اندازه درستی کارتان بالاتر خطای مطلقتان کمتر و عدد درسی تان بیشتر.
فقط اعصابی میخاهد از جنس تیتان تا به اهالی پت و مت بفهماند که دیگر کار از کار گذشته و هر کس محصول آنچه کاشته را خواهد دروید. و اینجاس که بحث قاطعیت پیش می آید که محصولش تنفر است و دشمنی.
و چه بسیار دشمنانی داشت علی (ع) که به صداقت رفتارش و گفتارش شهادت می دادند.
یا علی

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

سلام
دقیقا.... میخوام یه چیزی رو بگم که مطمئنم بچه ها بهم غر میزنن و کار خوبی نیست ولی احساس میکنم اینطوری فقط همه چیز ظاهریه!!!
توی آزمایشگاه مخصوصا امروز داشتیم با بچه ها بحث میکردیم چون منو دوستم میگفتیم عدد واقعی رو گزارش کنیم اما یکی دیگه میگفت نه فلانی اینجوری درآورد!پس واسه اونا درسته ما اشتباه کردیم!!!و این من بودم
وقتی از کلاس اومدم بیرون همه بهم میگفتن چرا قرمز شدی
یا اینکه یکی اشتباهی به جای اینکه 4 گرم ماده برداره نصفه اینو برمیداشت آخر سر جواب درستو گزارش میدادآخه چجوری!!!!؟؟؟
من تویه یه آزمایشگاه دیگه با اینکه کارم خیلی طول میکشید و بعدشم کلاس داشتم وایستادم و آزمایشو دوباره از اول انجام دادم...
احساس میکنم اینجوری فقط رفع تکلیفه و یادگیری بی ارزش!!!
شاید اشتباه کردم که این حرفارو گفتم ولی من تو این چیزا اصلا آدم صبوری نیستم،واقعا دلم پر بود...

سلام
من به نرمالیته سودتان اصلا کاری ندارم نه برای گروه شما نه هیچ گروه دیگر.
فقط نرمالیته مجهول را چک میکنم
تا جایی که یادمه نتیجه هیچ مچهولی را من چک نکردم و نیز مجهول شما با هر مجهولی چه در بین گروههای این جلسه چه در بین گروههای جلسات قبل کاملا متفاوت است. و هیچ دو گروهی نتیجه مجهولی برابر ندارد.
اشتباه کار شما در ساختن نرمالیته سود یک دهم به حجم رساندن 4 گرم به 100 میلی لیتر بود که می شود یک نرمال نه یک دهم نرمال!!!!
که باعث شد حجم نقطه هم ارزی تان تا یک دهم کاهش یابد و خطای کارتان تا ده برابر زیاد شود
لطفا شما مشغول یادگیری خودتان باشید سر من تا حالا کلاه به این گشادی نرفته و نخواهد رفت.
مجموعه پت و مت آزمایشگاه هم اوضاعشان مشخصه!
فقط غر زدن و ایراد گرفتن از اینکه همه چیز خرابه الا سواد نم کشیده ی ایشان
علی ایحال
یادگیری در همه حال ارزشمند است.
و خیالتان از بابت من راحت
مو را از ماست بیرون خواهم کشید آقای! آشنا
یا حق

آشنا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

سلام
استاد یه سوال ازتون داشتم...از نظر شما صداقت مهمتره حتی اگه مجبور به دوباره کاری بشیم یا اینکه چهره در نقاب کشیدن و نقش بازی کردن حتی اگه همه چیز خوب پیش بره!؟

سلام
صداقت همراه با ذکاوت
یا حق

سیده ملاک الفحام یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:32

سلام

اگه منظورتون جزوه ی شیمی تجزیه ی دستگاهیه که از اون 6 نفر هم یکیشون من بودم که دانلود کردم که تازه هم این ترم این درس رو بر نداشتم. همینطوری دانلود کردم. به هر حال به دردم می خوره که ...

سلام
امیدوارم روزی روزگاری بدرتون بخوره
دقیقا منظورم جماعت شکست خورده ای است که صبحگاه یکشنبه ساعت 7 از خواب ناز پا شده و ساعت 8 و نیم با اعتماد به نفس کامل در مراسم اسکار دستگاهی حاضر شده ، نه سمیناری آماده می کنند نه سوالی را پاسخ می دهند و تازه قبل از اتمام کلاس هم سعی در ترک آن دارند.
و از شر اینان آدمی را بایسته باشد به دامن شیطان پناه برد
و خداوند مارا از شر شیاطین انس و جن محفوظ بدارد آمین
یا حق

آشنا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

سلام
از نظر من میشه این مسئله رو حل کرد. نمیگم چاره ای نیست! به قول یه بزرگی:غیر ممکن غیر ممکنه و حتی غیر ممکن هم ممکنه!!
درسته ولی این جوری بار علمی در کل میاد پایین این فاجعه اس!!! چرا باید افراد به رشته ای بیان که هیچ علاقه ای بهش ندارن و بدتر از اون اینکه وقتی آدم از چیزی خوشش نیاد ولی ببینه خیلی از جاها تو زندگیه معمولیه ما چه کاربردهایی داره میتونه خوشش بیاد ولی انگار ذهنا بلوکه شدس! نمیخواد بپذیره
منه نوعی دوست ندارم بخاطر راحت تر قبول شدن تو کنکور این اتفاقا بیوفته...
ببینید اول که این وبلاگ اومد تقریبا کلی از نظرا بی ربط به درس بود ولی الان یه خرده بهتر شده وقتی میشه این تغیر کوچیکو ایجاد کرد میشه همین کوچیکارو کنار هم جمع کرد و کلا مسئله رو حل کرد...
"قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...
نمیدونم شاید تجربه ی من خیلی کمه!!!
ممنونم سلامت باشید

سلام
امیدوارم اشتباه برداشت نکرده باشید
نمیدونم شاید بشه ولی من شخصا نمیگم ۱۰۰ در۱۰۰ ولی حداقل ۴۰ در ۱۰۰ سعی کردم این کار رو بکنم ولی باور کنید نشده شایدم من تواناییشو نداشتم-
امام على علیه السلام : خُذوا مِنْ کُلِّ عِلْمٍ اَحْسَنَهُ فَاِنَّ النَحْلَ یَاْکُلُ مِنْ کُلِّ زَهْرٍ اَزْیَنَهُ فَیَتَوَلَّدُ مِنْهُ جَوهَرانِ نَفیسانِ: اَحَدُهُما فیهِ شِفاءٌ لِلنّاسِ وَ الآْخَرُ یُسْتَضاءُ بِهِ؛

از هر دانشى بهترینش را انتخاب کنید. زنبورِ عسل از هر گلى زیباترینش را مى خورد. در نتیجه دو جواهر گران بها از آن تولید مى شود: یکى (عسل) براى مردم شفاست و دیگرى (موم) که از آن روشنایى مى گیرند .
انتخاب اشتباه دوستانمان هم ناشی از اشتباهات و غفلت های قبلی است ---امید به آینده بهتر
پاینده باشید

آشنا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:18

سلام
منم امروز وقتی به بچه ها گفتم جزوه آزمایشگاه تو وبلاگه بچه ها نمیدونستن!!!
انگار باید قبل از ایجاد انگیزه تنبلی رو از بچه ها دور کردالبته انگیزه خودش تنبلی رو میبره...نمیدونم واقعا
همش دارم فکر میکنم چجوری شرایطی رو به وجود بیاریم که تو اکثریت باعث ایجاد انگیزه بشه...
یا حق

سلام
در درجه اول علاقه سبب ایجاد انگیزه می شود
چه بسیارند از دوستانی که نه تنها به رشته خود علاقه ندارند بلکه حتی تنفر نیز دارند باید برای این دوستانمان تاسف بخوریم با وجود این که هیچ فایده ای ندارد ولی در این مورد چاره ای نیست
البته وجود این گونه افراد به نفع بعضی ها تمام میشود چرا که حریف رقابتی ان ها کم میشود و در نتیجه موفق ترند (تنها دید مثبتی که میتوان به قضیه داشت همین است)
شادکام باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.